11 wk zwanger misselijk en geen energie

Hoi,

Ik ben 11 wk zwanger. Ben al 5 wk de hele dag misselijk en hen totaal geen energie. Dit terwijl mijn Zoontje van drie veel energie vraagt.
Pffff k vind het allemaal best heftig! Zo, dat is eruit ff lekker klagen ( want ben ook wel blij hoor dat ik zwanger ben) maar k zit gewoon op een groene luie wolk. Waar ik snel vanaf wil om weer tw genieten van dingen.
Hebben jullie deze ervaring ook?
En zo ja wat doen jullie eraan??

Liefs !
 
ik heb het ook dat ik bek af ben gelukkig zitten mijn 2 kinderen al op school dus ik heb smorgen ook echt tijd voor me eigen dat is wel heel erg fijn je moet gewoon zorgen dat je ergens even tijd voor je eigen vrij maakt of iemand even laat oppassen zodat je even tot rust kunt komen want dat is wel heel belangrijk
 
De eerste 13-14 weken van mijn zwangerschap was ik ook alleen maar moe en misselijk. Ik heb toen regelmatig overdag geslapen. Gezien ik nog geen kinderen heb was dit wel te doen.
Inmiddels ben ik gelukkig niet meer misselijk en niet meer zo ontzettend moe al begin ik nu (inmiddels 26 weken) wel sneller moe te worden van dagelijkse dingen, maar op een hele andere manier dan die eerste weken.

Misschien zoiets proberen en af en toe je zoontje bij iemand laten spelen of kijken of er iemand wat met hem wil gaan doen? Al is het maar een uurtje dan kan jij toch weer een beetje bijtanken.

Liefs
 
Ken deze klachten als te goed.. Hield niks meer binnen door de misselijkheid.. Ze gaan wel gelukkig over ..
Wat ik meestal deed was een middag dutje als het mogelijk is ..
En tegen misselijk nam ik altijd vla of yoghurt hielp bij mij altijd ..

Liefs Meisje1990
 
Hier hetzelfde,,, ben nu 13 weken en nog steeds misselijk, bleh! Heb het wel gehad ondertussen maar wacht maar af. Bij eerste duurde het tot 12 weken en bij de tweede tot 16 weken, hoop nu niet dat ik er nog langer mee rond hoef te lopen.
Alles al geprobeerd van homepathische middelen, acupunctuur tot zelfs primperan. maar niets helpt. dus dan maar uitzitten.
Oh trouwens voetzoolreflex dat zou moeten helpen,dat heb ik nog niet geprobeerd....
misschien iets voor jou?
Succes...
Ben je al bekend met de mamclub april? Je bent ook in april uitgerekend toch? Kom daar eens gezellig kletsen dan zul je zien dat je niet de enige bent!
 
Ik ben nu 7 weken zwanger en begin nu ook heel erg moe te worden en slaap heel veel. Dit is onze eerste. Ik werk wel maar daarnaast slaap ik zo'n beetje elk mogelijk uurtje. Ben blij te lezen dat meer dames hier last van hebben. Door mijn zus dacht ik dat het niet hoorde en het wel erg vroeg is maar lees nu dus dat meer dames daar last van hebben.

Groetjes Jootje30
 
Terug
Bovenaan