11 wk zwanger

Hallo Allemaal,

Ik wil iets weten, ik heb gehoord
dat knoflook eten niet goed is voor
je ongeboren baby, eet iemand ook of
heeft iemand ook knoflook gegeten tijdens haar zwangerschap.
Ik weet wel dat rauw vlees en rauwe melk en teveel koffie slecht is
Weet iemand hier een antwoord op?

Hoor graag van jullie.











 
Ik heb tot nu toe gewoon knoflook gegeten hoor (verwerkt in gerechten). Ik heb nog niet gehoord dat dit slecht zou zijn. Ik ben inmiddels 31 weken zwanger en tot nog toe gaat het voorspoedig.

groetjes, Jane
 
ik eet veel gerechten met knoflook en ben nu gezond 33 weken zwanger. wel krijg ik er soms last van me maag van. nooit gehoord dat het slecht zou zijn hoor.

liefs
 
Knoflook is prima voor je baby, zelfs heel erg gezond, aangezien het je weerstand verhoogt. Waarom sommige mensen knoflook laten staan (evenals uien, kool en hete pepers), is omdat het je stoelgang kan verstoren en maagzuur kan verergeren en dat is nu net een kwaaltje waar veel zwangeren last van hebben. VOoral als je last hebt van maagzuur: laat de knoflook maar even staan...
 
ik heb echt heel veel knoflook gegeten en ben nu 39/2 wk zwanger en ben heel gezond geweest ik weet wel dat het minder fijn is tijdens het geven van borstvoeding omdat de smaak in devoeding komt en baby's de borst daardoor kunnen weigeren. Dus gewoon doen en lekker van genieten. (en 's nachts een groot glas water naast je bed he?)

fijne zwangerschap, Lente
 
Nou ik vind dat echt onzin. Ik heb een zoontje van 4jaar en nu bijna 21 wk zwanger.

Ik eet elke dag knoflook. Alles wat ik kook gaat ook 1 a 2 teenstjesknoflook in.

Ik weet niet wie jou dit heeft wijs gemaakt, maar maak je absoluut niet druk. Mijn zoontje van 4 is kern gezond.

Dont Worry.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan