11maanden en wil overdag bijna niet meer slapen

dit is toch niet normaal? mijn dochter van 11mnd wil niet meer slapen overdag. ze is een druk kind en je zou toch verwachten dat ze zoveel energie verbruikt dat ze toch moet bij laden.meestal wordt ze om half 7 -7uur wakker...slaapt dan rond 9.30 /10 uur weer (is dan ook wel moe) en dan slaapt ze 1 uurtje.soms tegen 5uur is ze moe en slaapt ze een uurtje.

Hoi,

isschien kun je proberen haar alleen 's middags te laten slapen, tussen 12:00 en 15:00.
Dus dan moet je proberen om haar 's ochtends wakker te houden en dan na de boterham naar bed, waarschijnlijk is ze daar aan toe.

succes

Hoi,

Is het pas zo? Ik heb nl. een dochter van bijna een jaar en hier hetzelfde probleem; ze wilde niet slapen! Na een half uur, 20 minuten zat ze te huilen in haar bed en wat ik ook probeerde, het maakte geen zier uit. Maak je ajb niet al te veel zorgen, schijnbaar hoort het bij de leeftijd en gaat het vanzelf weer over.

Inmiddels zijn we een paar weken verder en gaat het eigenlijk weer prima. Ze is wel opzoek naar een ander ritme. Een slaapje is nog te weinig, dat trekt ze niet, maar twee eigenlijk met teveel. Het is een beetje lastig, maar goed, het hoort erbij.

Mocht je jezelf echt zorgen maken over je meisje, dan kun je altijd even contact opnemen met het cb of de ha.

Groetjes, KT

Terug
Bovenaan