11w bevallen en nog niet ongesteld

<p>Hi allemaal,</p><p>Mijn dochter is inmiddels al 11 weken. Vandaag tijdens het plassen zag ik oudbruin(donker) in mijn ondergoed (beetje dikkig).. hadden jullie dit ook? Ik had namelijk een keizersnede en ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik maak me een beetje zorgen. Of kan dat oudbruin een begin zijn van menstruatie?</p>

Geef je borstvoeding of flesvoeding? Je lichaam is ontregeld (dankzij al die hormonen) en 9 maanden op / 9 maanden af is geen onzin uitspraak. Ieder lichaam reageert anders. En de een is sneller weer ongesteld dan een ander. Maar als je borstvoeding geeft kan het zijn dat(is geen geschreven regel, bij mij begon het na 7 weken weer helaas ?)  je menstruatie de hele bv periode uitblijft. Maar ook als je geen bv geeft kan het dus zijn dat je menstruatie een langere periode uitblijft. Ieder lichaam reageert gewoon anders. Ik zou mij nog niet 1,2,3 zorgen maken. 

Ik ben nu 13maand na de bevalling en nog steeds niet ongesteld... Geef ondertussen geen borstvoeding meer, maar dus nog steeds ontregelt

Hier duurde het ruim 6 maanden voor ik weer ongesteld was. Gaf wel borstvoeding. Zou mij niet zo druk maken. Ik heb er maar gewoon van genoten zolang het niet was. Als ik iets niet gemist had was het dat wel. 

Omggg wow. Nee ik geef geen borstvoeding maar de fles. Wauw ja kijk, ik vind het wel lekker hoor noet ongesteld worden ?, maar vandaag zat ik er opeens aan te denken en ik dacht van omg ja dat hoort er ook nog bij en waarom ben ik het nog niet.

Nou kijk vandaag bv is dat bruin bloedverlies veel meer geworden, dus ik maak me nu wel zorgen, want het wordt maar niet rood. Ik vind het heel vreemd, want ik was al af van al dat bloedverlies etc..

Terug
Bovenaan