11weken & 4 Dagen, Jongen of meisje?

hallo, nog even dan ben ik 12 weken, Nog 8 weken dan heb ik de 20 Weken echo in t ziekenhuis, Ze gaan ook geslachtsBepaling doen, ik kan haast niet Wachten, Daarom dit Forum, Ik wil graag Ervaringen delen, Wat denken jullie wat jullie krijgen, en Waarom denken jullie dat? Ik zou graag een jongentje willen(als voorkeur) ik heb al een meid, maar nog een meid zou ik ook niet erg vinden, zolang het maar gezond is! M'n zwangerschap is wel anders als bij de eerste, Het is een totaal andere zwangerschap, in ieder opzicht,
-Bij de eerste niet misselijk, Bij de de 2e Zwangerschap wel.
-Bij de eerste super fit, Nu Super vermoeid.
-Bij de eerste nooit last gehad van steken, Nu elke dag wel.
-Bij de eerste Trek in hartige dingen, Nu in zure dingen, en zoetigheid.

iemand anders nog vergelijkenissen, of ook zo anders?

mamakimmie


 
Hoi,

Ik denk dat je het niet echt kan vergelijken. Zoiezo is elke zwangerschap anders. Voor mij is het de eerste maar als ik jou klachten bij je eerste zwangerschap vergelijk met die van mij dan zou die van mij een meisje moeten worden en het wordt een jongen. Ik voel me vanaf dag 1 al niet anders dan voor mijn zwangerschap, ik kan alles, doe alles en kan alles eten. Het enige verschil is de dikke buik. Een collega van mij heeft 4 jongens en ook daar waren alle zwangerschappen anders. Het is dus gewoon afwachten tot je echo ben ik bang
 
Ik heb twee meiden en een jongen. Het enige verschil dat ik merkte tijdens de zwangerschap was zin in sex. Bij mijn dochters totaal niet en bij mijn zoontje juist heel veel. En dat hoorde ik later vaker. Verder was de misselijkheid bij de laatste twee vergelijkbaar (en anders tov de eerste) maar dat werd uiteindelijk toch een jongen en een meid. Ik had dezelfde passies tav eten in mijn zwangerschappen. Eerst alleen nasi en vla (misselijkheid), later veel vet en stroopwafels.
 
Ik heb 3 meiden en vooral de laatste zwangerschap was in het begin totaal anders. Ik was helemaal niet misselijk in tegenstelling tot de eerste 2. Iedereen riep dat het dan nu vast een jongen zou zijn, maar toch werd weer een prachtige meid.
Nog even afwachten, is toch ook wel leuk toch? Lekker wegdromen, wat als.............
 
hoihoi dankjullie wel voor jullie reacties,

Ja elke zwangerschap is idd anders, En ik denk eerlijk gezegt ook niet dat je kunt vergelijken, Maar het is wel leuk hahahah, een beetje kleppen over de Zwangerschappen, De eerste was echt een Top zwangerschap, Alleen voelde ik haar pas bewegen Toen ik rond de 5 maanden was, En bij mn 2e Zwangerschap rond de 10 weken al! kleine plopjes, en gister voelde ik hem/haar echt Goed bewegen, en ben nu 1 dag van de 3 maanden verwijderd haha zo lief!

gr xxx
 
4 jongens en de zw.schappen waren in veel dingen verschillend.

Bij de oudste had ik helemaal nergens last van, ook geen bepaalde eetvoorkeuren etc. Ik was gewoon ik, maar dan met een buik :) (at wel veel gezonder, maar dat was echt zo'n 'oh nu eet ik ook voor mijn kindje, dan moet ik het wel goed doen' gevoel).

Bij de 2e ben ik misselijk geweest en spugen blegh, was toen ontzettend blij dat ik daar na 14 weken vanaf was. Verder toen op zich ook hele spectaculaire dingen gehad. Ja ik vond vet eten eigenlijk wel heel erg lekker :eek:. Oh en kaaschippies :).

Bij de 3e weer niet misselijk, maar al met 7 weken last van mijn bekken... dit werd naar het einde toe alleen maar erger tot ik nog maar heel weinig kon. Die zw.schap ontzettend veel zin gehad in ZOET! Echt kon me niet zoet genoeg zijn.

Bij de 4e wel weer misselijk, maar lang zo erg niet als bij de 2e. Ook last van bekken, maar veel minder erg. Als ik mezelf in acht nam kon ik redelijk normaal functioneren.
Had een hele andere buik als bij de andere 3 heren, kindje was ook kleiner (was hij ook daadwerkelijk bij de geboorte). Ontzettend last van maagzuur vanaf een week of 16... heb maagzuurremmerfabrikanten behoorlijk gesponsord tot het eind van de zw.schap aan toe.

De laatste zw.schap dacht echt 99% om ons heen dat het een meisje zou zijn, omdat ik er anders uitzag blijkbaar?

Geen 2 zw.schappen waren hier gelijk en toch 4 jongens (die dan ook per kind weer echt eigen persoonlijkheden zijn, al is de jongste misschien nog te klein om daar iets van te zeggen, maar de oudste 3 zijn echt heel andere jongens onderling).
 
Terug
Bovenaan