11weken

Hallo allemaal,

Even een berichtje over hoe het hier gaat. De eerste weken had ik erg veel last van vermoeodheid en misselijkheid, had ook een zeer lage bloeddruk. sinds een paar dagen merk ik dat ik minder misselijk ben en weer meer energie krijg, hoewel ik mij dus beter voel maak ik me tegelijk ook zorgen omdat ik minder zwangerschapsverschijnselen heb.. heeft iemand hier ervaring mee dat je in de 11e / 12e week zo snel minder verschijnselen hebt? Ik heb wel erg last van een opgeblazen gevoel en mijn buik ziet er savonds uit alsof die gaat ontploffen (haha)... Volgende week dinsdag hebben we de 12weken echo en (als alles goed is) mogen we dan eindelijk het goede nieuws bekend maken!!

Hoihoi,
Ik had ook heel erg veel last van kwaaltjes, maar merk ook dat het wat minder word.
Ik zelf denk dat het komt dat het hcg wat af gaat nemen,..dat verdwijnt op den duur, vandaar dat je dan wat minder last krijg.
Ik ben bijna 11 weken en heb ook echt al een buikje, en savonds idd alsof je buik ontploft!!!
Merk ook dat ik wat meer energie krijg,...eindelijk..
Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb gesteld, je ben dus niet de enige.
Liefs nance

Hoi,

Het kan idd dat je kwaaltjes wat afnemen rond de 12 weken. Je lichaam is nu wat meer gewent aan alle hormonen, je gaat bijna het 2de trimester in en in dat trimester voelen de meeste vrouwen zich toppie. Geniet ervan dat je wat meer energie hebt.

Groetjes kim

Ik geloof dat ik inmiddels wel wat minder misselijk ben, maar die vermoeidheid, verschrikkellijk!
Ik zal volgende week de VK eens vragen of mijn ijzer wel goed is, want ben eigenlijk de hele dag wel duf... Maar goed, eens lekker uitslapen zit er hier ook niet echt bij met een kindje dat standaard rond 7 uur wakker is :)
Hoop echt dat dat straks beter wordt, vast wel :)

Fijn dat de kwaaltjes afnemen, ik heb nog vanalles. Maar ik zit nog maar in week 10. Je bent nog steeds zwanger hoor, maar dan zonder kwaaltjes, genieten dussssss.

Terug
Bovenaan