12-1-2012 Fenna geboren

Hi dames,

ff berichtje om te laten weten dat Fenna is geboren.
Na een hele heftige weeen storm en maar 13 minuten persen was ze er. Van begin tot einde 3,5 uur...heel heftig en snel. Flinke knip moeten zetten omdat haar hartslag daalde en ze moest er snel uit...
Herstel gaat, heb wel veel last van de knip, nog erg beurs en gezwollen.
Heb sinds gisteravond hele erge stuwing...doet zo'n pijn. had op dag 3 geen kraamtranen...die kwamen vandaag...heel blij zijn wij met Fenna. succes voor de dames die nog moeten bevallen.

Gefeliciteerd! Vervelend van de knip en stuwing. Hopelijk knap je snel op. Wel een snelle bevalling. Ik ben benieuwd of het bij mij straks ook weer snel gaat. Bij mijn eerste deed ik er totaal 4 uur over, een tweede gaat meestal sneller.
Geniet er nu lekker van!
Liefs Wendy

gefeliciteerd met jullie dochter. en wat een mooie datum.probeer tussendoor lekker te genieten van jullie kleine meid.
hier alles nog rustig, ben 39 maar het niet het idee dat de kleine al van plan is om te komen. mijn eerste kwam met precies 38wk, dat maakt het wachten wel moeilijker hihihi

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Fenna.

Onze kleine boef is afgelopen za geboren met 38 weken en 6 dagen. Bij mij begonnen de weeen op vrijdagnacht om 01.00 en om 16.23 is de kleine geboren.

Wens je een hele mooie en fijne tijd toe en geniet ervan!!

Gr,
Mandy

Van harte gefeliciteerd en hoop voor je dat je snel een beetje opknapt.

Geniet er in ieder geval van! Ik wacht nog ongeduldig af op onze kleine man. Was 10 jan uitgerekend.

Groetjes

Gefeliciteerd! En wat ben je op een mooie datum bevallen. Ik hoop dat het ondertussen wat beter met je gaat en dat je niet al teveel last hebt van de knip. Geniet ervan!

Terug
Bovenaan