12-12-'12... Zwanger!!

Hoi meiden,

Jaja ik ben zwanger!! Heb vanmorgen positief getest en ben erg blij!! En mijn uitgerekende datum is 12-12-'12! Zo leuk!

In het kort over mij: ben Charlotte, ben 32, heb een zoontje van 3 en ben getrouwd.
Ik was een septembermama maar heb helaas voor de 2e keer een miskraam gehad na 10 weken. 2 maart heb ik een curettage gehad en na 2,5 week weer een eisprong, en het is raak! 4 jaar geleden heb ik hetzelfde meegemaakt; toen was ik na de curettage ook meteen zwanger. Ik vind het heel spannend allemaal... Was het alvast maar juni! ;)

Groetjes Charlotte

Lieve Charlotje,

Ook hier van harte gefeliciteerd! :) Wat ontzettend fijn dat je weer zwanger bent en wat een leuke uitgerekende datum! :)
Kan me goed voorstellen dat het voor jou extra spannend is, heb je binnenkort al een datum voor een eerste echo?

Probeer ook lekker te genieten meid!

Liefs Lynn.

Charlotje GEFELICITEERD. Ik ga voor je duimen dat het goed gaat. En inderdaad was het maar vast juni, dan zijn we al weer een stuk verder. Helaas kan ik met je mee praten over de angst. Maar ik ga er nu toch van uit dat het goed gaat. Dus meid we blijven positief en we gaan ervoor.

Gefeliciteerd Charlotje en welkom hier op dit forum.

Tweede zwangerschap vind ik net zo spannend als de eerste. Jij ook?

We gaan er gewoon vanuit dat he4t bij jou en alle dames hier goed gaat.

Liefs

Heeee, ik zag opeens een "bekende" profiel naam bij de december mama's! Ik was ook een septembermama, maar ben net een oktober mama. Maar wat leuk dat je weer zwanger bent, heel veel geluk en een goede zwangerschap!

Gefeliciteerd!! Hihi en wat één bijzondere datum, daar had ik niet eens over nagedacht.... Geniet ontzettend en ik hoop natuurlijk dat alles goed gaat deze x! Het is je gegund!

Terug
Bovenaan