12,5 maand veel huilen en kan alleen nog maar zitten...

A

Anoniem

Guest
Leedies,

Ff een vraagje ik heb een zoontje van iets meer dan 12 maanden die van de week ziek is geweest, luchtweginfectie maar hij blijft al tijden huilerig mopperig wil niks, niet in de box, op de grond, op schoot niks alles is mopperen.

Hij kan alleen nog maar zitten verder niks. Als ik hem wil laten staan trekt hij zijn beentjes in...?

Kennen meer meiden dit en wie weet wat ik hiermee aan moet.... gun hem gewoon dat hij weer lekker in zijn vel kan zitten!!

Graag tips!

thnxxx

Nee ik herken het helemaal niet en ik zou toch even naar de dockter gaan...Zo moeilik he om te weten wat er met je mopke aan de hand is...
Veel succes ermee!!

Ik zou ook even een afspraak maken bij de dokter. Het is niet fijn als je kindje niet goed in het velletje zit. Slaapt ie wel goed?
Wat misschien zou kunnen (maar dat zal de dokter dan ook wel zeggen) is dat je kindje een beetje stimulans nodig heeft om dingen te gaan ondernemen. (kruipen, optrekken). Dan kun je naar een  (kinder-)fysiotherapeut gaan. Die heeft zoveel leuke tips en spelletjes om samen met je kindje te doen om beweging te stimuleren. Je zal verbaasd zijn hoe leuk dat is.
Heel veel sterkte ermee!
Liefs Nelleke

Hoi Kim,
Een deel van je verhaal komt me wel bekend voor. Thom is de laatste weken ook wat mopperiger en heeft momenten dat niets goed is op schoot niet, in de box niet enz, maar die momenten zijn meestal van korte duur gelukkig. Meestal gaat hij dan nog even slapen en gaat het daarna een stuk beter. Ik wijt zijn gedrag aan een 'sprongetje', eerst tijgerde hij alleen en kon hij alleen gaan zitten, maar sinds vorige week gaat hij ineens zelf staan, kruipt hij op zijn knieen en begint zelfs als hij staat heel voorzichtig langs de bank te schuifelen. Maar omdat jouw kleintje net ziek is geweest kan ik me voorstellen dat je wil uitsluiten dat zijn gedrag met zijn gezondheid te maken heeft, misschien toch maar even langs de huisarts?
Sterkte mv Thom

Oh ja en ik vergeet nog te vermelden dat Thom ongeveer net zo oud is, hij is van 27 september..

Hoi Kim77,

zoals ik je stukje lees zou het best frustratie kunnen zijn.
Meike kan sinds een week kruipen en is 16,5 maand. Ze gaat nu met een lach naar bed en kan haar energie kwijt. het is een ander kind. Dus ik denk dat dit het is en als het in combi is met herstellen en een sprongetje, nou dan is het feest. Ik herken dat dus wel.

Maar sluit ten eerste altijd alles uit bij de ha.

Veel succes!

Renske mv Meike 12 juli 2006

hoi kim 77

Ik ben met mijn dochter al vanaf 9 maanden bij een fysiotherapeut omdat ze nog niet deed omrollen.
Nu inmiddels bijna 15 maanden doet ze billenschuiven mar niet kruipen.
Met staan deed ze precies hetzelfde als jou kindje.
Maar nu kan ze al even blijven staan.
Dit wel allemaal door hulp van de fysio.
Dat mopperen was hier op begeven moment ook, maar ik denk dat dit bij mijn dochter frustratie was omdat ze vanalles wou maar niet kon.
Ik blijf nog bij de fysio totdat ze helemaal alleen stevig kan staan.
Dus misschien is fysio voor jou ook wel een goed idee,al is het alleen maar omte horen hoe zij erover denken.
Mijn dochter vind het overigens heel erg leuk.
Als we er binnen komen wordt ze al helemaal wild.

Groetjes servie mv dana

Terug
Bovenaan