12 aug NOD wie nog meer???? moet deze week flink klussen puf puf met dat warme weer!!

A

Anoniem

Guest
wie moet er net als ik deze week aan de slag??
ben benieuwd????

liefs Prietje

Heej Prietje!
Mijn nod is 14 aug; dus nu woe beetje vruchtbaar, donderdag zeker en vrijdag heel en zaterdag eisprong, dus 2 daagjes later als jij.
Maar ben pas vorige week gestopt of ja we zijn niet meer begonnen na stopweek(dus was echt de STOPweek!!) dus wil eigenlijk eerst een gewone menstruatie afwachten, maaryou never know!
Jullie alvast veel plezier en ik lees t wel weer.
Ik realiseerde me vanmorgen dat je cyclus zonder pil dus weer langer zou kunnen duren(niet dat ik straks denk dat ik zwanger kan zijn en is mn cyclus ineens langer!had ik nog niet bij stil gestaan!)
Hoe lang zijn jullie al bezig?
x Suus

hoi zuus
wij zijn bezig voor een tweede spruit, heb al een heerlijk mannetje rondlopen van bijna 3
dit is onze tweede ronde ben op onze huwelijksreis gestopt ( niet eerst de strip afgemaakt) eerder vergeten zeg maar!!
mijn cyclus ligt nu op 28 dagen maar dat kan nog steeds verschillen per maand heb ik gelezen!!
maar ik hou het erop dat ik eind deze week eisprong heb(kan ik nl voelen)
dus we gaan ervoor deze week!!!
klusserdeklus met het hete weer!!!!
tip: koop je testen op www.sensitest.nl  veeeeeeeel goedkoper en het zijn dezelfde testen als bij de apotheker!!!!
die geven meteen een dikke paarse streep
nou meid het is weer afwachten geblazen en ik laat het wel weer weten tegen de tijd dat mijn NOD nadert

jij ook succes met klussen

liefs Prietje

Hi!

Ik heb m'n NOD ook op 14/15 augustus. Tenminste, als ik weer op 35 dagen zit zoals vorige maand. Ik verheug me er weer op! Jammer dat 35 dagen zo lang duren... Had ik maar een kortere cyclus!

Ik hoop zo dat het gaat lukken, het is pas de 2e ronde maar het zou toch geweldig zijn.

Ik heb trouwens nog een raar vraagje; men zegt toch altijd dat de balzak van de man buiten het lichaam hangt zodat de temperatuur lager en dus beter is? Maar gaat dat wel goed dan nu het zo extreem warm is buiten? Beetje raar misschien, maar dat zijn nou dingen waar ik graag over nadenk. Buiten de ideetjes over de beste standjes natuurlijk! En wat zou het beste zijn, 's ochtends, 's middags, of 's avonds?

Zullen we er es een poll op loslaten? Wat onze favo tijdstippen zijn?! Hihi, ik zal es kijken of dat kan.

Bi!
Marian

Haha Marian!

Ik Zit hier gewoon te lachen van je poll!!!Maar ons favo tijdsstip is smorgens als we net wakker aant worden zijn; dan zit je vol energie en dan gaan ze met een snelheid joh!!(Zodat als je je neus snuit erna!!....)
maar heb ook geen idee maar lijkt mij geen verschil uit te maken!!als het evengoed maar met veel liefde en passie gaat en niet om; nwe MOETEN nu!!

en je zeg maar balzakkenvraag....geen idee, misschien mona eens vragen!
xx Suus

Trouwens Prietje!
bedankt voor de tip van de testen!!Ik zal eens kijken en klusser de klus ze!!
x Suus

Ik maak van de balzakkenvraag maar even een apart onderwerp, kunnen we er eens even goed over nadenken!

Terug
Bovenaan