12 augustus!!!

Dat word hem dan dus! De datum ......

Gisteren besloten om toch voor een keizersnede te gaan, i.v.m. de stuitligging.
En ja dan prikken ze meteen een dag...en dat is dus al over een dag of 5 a 6 .
Dus deels viel er een last van me af , omdat je nu een knoop doorgehakt hebt, maar de spanning voor wat nog gaat komen, is nu aanwezig.

Maar goed dan heb ik wel 8 dagen voor de uitgerekende datum een nieuwe kleine man in mijn armen.

Nou zijn jullie even op de hoogte.

groetjess manon

Wat leuk (en ook best spannend) om dat zo te weten. 12 augustus 2008! Mooie datum om een baby te krijgen.

Bij mij was er even sprake van inleiden en toen zeiden ze ook al voor de grap; vrijdag kan niet hoor, daar hebben we al 21 verzoeken voor gehad! Iedereen wil bevallen op 08-08-08.

Heel veel sterkte de 12de! Rust van te voren goed uit, want een keizersnede is niet niets. Maar ik zou ook dat besluit genomen hebben met een stuitligging.

Ha Manon

Spannend hoor, bij ons is de eerste ook met een keizersnede gehaald toen die in een stuit lag. Het is een heel raar idee dat je nu al weet wanneer je kindje geboren wordt, maar het gaf mij ook heel veel rust.

Geniet nog even van je zwangere tijd en rust na je ks goed uit, je hebt echt de tijd nodig om te herstellen.

Veel succes en plezier van je kleintje de 12e!!!!

Owwww, wat spannend!!!!!
Ik zou de keus ook gemaakt hebben hoor! Jeetje zeg, nog maar een paar dagen. Probeer er toch nog even van te genieten, en rust goed uit!

Groetjes sientje

nou vandaag de operatie doorgenomen in het ziekenhuis.....jeee komt steeds dichterbij zo...... Maar op zich wel een goed gevoel erbij.   Ze laten je hier in het ziekenhuis wel even je kindje vasthouden na de geboorte en als jij dan dichtgemaakt word , gaat manlief mee voor het afdrogen van de beeb en wikkelen ze hem alleen in wat doeken. Verder niet, want als ik dan terug kom uit de ok...dan mag jij eerst je blote beeb zien en voelen , voordat hij aangekleed word. Dat vond ik wel een leuke gedachte!!!

En iedereen leeft ineens nog meer mee nu he , want binnen een paar daagjes is onze nieuwe wereldburger er dan.

groetjessss manon

Terug
Bovenaan