12 dagen nod ... en nog geen postieve test

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Dames als allereerste van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen, ik hoop dat het voor iedereen goed verloopt.

Ik hoop hier iemand te treffen of over iemand te horen die ook zoveel dagen nod (12) is, en net  als mij zich zwanger voelt maar de testen geven dit niet aan!!!

Zelf ben ik al moeder (33)  van een zoon van bijna 2 jaar (ik slik de pil dus al jaren niet meer). Hij was een grote verassing voor mijn man en mij want we hadden het er net over gehad om misschien toch wel kinderen te willen en op dat moment bleek ik al zwanger te zijn. Pas na  ruim 3 weken nod dus de test gedaan deze was een heel duidelijke positief.

Nu voel ik me dus weer zwanger omdat ik nu de symptomen wel herken. Maar de test geeft nog steeds negatief aan. Twee dagen geleden voor het laatst getest (was toen 11 dagen nod). Ongi ben ikaltijd op tijd er kan 1 tot 3 dagen verschillen   maar altijd rond dezelfde dagen.

Herkend iemand dit en wat was het resultaat zwanger of niet??????

Misschien ben ik wel ongeduldig. Maar op de tests alleen dat je kunt testen vanaf dag nod 1.

Wie weet raad ??

Groetjes nathalie

Hoi,

Is het niet handig om een test bij de huisarts te laten doen? Of misschien heb je een latere eisprong gehad en ben je wel zwanger, maar te vroeg om te testen. Drink je veel water??

Ik ben nog maar zwanger van mij eerste, maar ik had al voordat ik het kon testen het gevoel zwanger te zijn. Heb een test gedaan op de dag na verwachte menstruatie ( ben trouwens heel onregelmatig) en de test gaf niet zwanger aan. Twee weken lang bleef het gevoel zwanger te zijn hangen en toen heb ik nog een test en ja hoor...zwanger.( De test erna gaf het nog eens aan, hihihihi) Nu drink ik zowieso heel veel en vooral water en die nacht van de eerste test had ik ook veel water gedronken. Nu las ik, dat dat de test kan beinvloeden. Vandaar mijn vraag over water. Ik ben wel benieuwd naar andere verhalen, want ik geloof nu echt dat je als vrouw kan voelen dat je zwanger bent.

suc6 ermee en ik hoop dat je gevoel klopt.

groetjes

quote: na schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2006 15:18:49'));

Hallo dames,

Dames als allereerste van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen, ik hoop dat het voor iedereen goed verloopt.

Ik hoop hier iemand te treffen of over iemand te horen die ook zoveel dagen nod (12) is, en net  als mij zich zwanger voelt maar de testen geven dit niet aan!!!

Zelf ben ik al moeder (33)  van een zoon van bijna 2 jaar (ik slik de pil dus al jaren niet meer). Hij was een grote verassing voor mijn man en mij want we hadden het er net over gehad om misschien toch wel kinderen te willen en op dat moment bleek ik al zwanger te zijn. Pas na  ruim 3 weken nod dus de test gedaan deze was een heel duidelijke positief.

Nu voel ik me dus weer zwanger omdat ik nu de symptomen wel herken. Maar de test geeft nog steeds negatief aan. Twee dagen geleden voor het laatst getest (was toen 11 dagen nod). Ongi ben ikaltijd op tijd er kan 1 tot 3 dagen verschillen   maar altijd rond dezelfde dagen.

Herkend iemand dit en wat was het resultaat zwanger of niet??????

Misschien ben ik wel ongeduldig. Maar op de tests alleen dat je kunt testen vanaf dag nod 1.

Wie weet raad ??

Groetjes nathalie

Hallo Nathalie !
Wat erg he, zelf denken dat je zwanger bent en de test zegt van niet, wat een gestres.
Ik kan met je mee praten hoor. 6 weken geleden was de laatste dag van mijn ongesteldheid
Ik heb toen na ruim 4 weken een test gedaan, die wees uit dat ik niet zwanger was. Na een  aantal dagen  nog een test gedaan.....Weer niet positief. Zelf had ik ook het gevoel dat ik zwanger was. Helaas, afgelopen dinsdag ben ik ongesteld geworden.
Ik ben ook al moeder van een dochter van 2 jaar. Bij de vorrige kan ik me niet herrinneren dat ik 5 1/2 bijna 6 weken overtijd was voor ik ongest. werd.
(Heb hierover ook een vraag gesteld, staat onder: kan ik zwanger zijn?).

Ik hoop voor jou dat het postitief uitpakt en je toch zwanger bent.
Heel veel sterkte met deze onzekere dagen, laat je nog even weten hoe het afloopt?
Groeten van Miena !

hallo,

Ik drink inderdaad meer nu ik zwanger denk te zijn omdat je dan minimaal 1,5 liter (lifst 2 liter) water/vocht binnen moet krijgen. Ik heb ik van de HA gehoord toen ik voor de eerste x zwanger was dus met mijn gevoel dacht ik me maar weer aan dat gegeven vast te houden. Net als 2 stuks fruit en veel groente. Vooral dat eerst is voor mij een opgave omdat er slecht drink overdag. Ik heb namelijk zelden dorst. Ik pak altijd 's ochtends een grote beker thee om in elk geval 'sochtends al zo'n 0,3 liter binnen te hebben. Dus misschien is dat het wel!!!

groet nathalie

Hallo,

Ik heb op de volgende site www.9maand.com/zwanger/zwanger/whcg.php  een hcg-waarden tabel gevonden.Ik weet niet of je iets aan hebt maar als je aan de onderste waarden zit kun je tot 21 dagen na bevruchting pas op een waarde van 18 zitten. Als dit bij mij zo is moet ik a.s. woensdag genoeg hcg in mijn urine hebben zitten. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Er zijn ALTIJD uitzonderingen op het gemiddelde.
Ik ben intussen weer wat gerust gesteld.

Ik hoop dat iemand wat heeft aan deze info.

groet nathalie

Terug
Bovenaan