12 dagen overtijd en nog steeds negatief

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo iedereen, </p><p>Ik heb vorige maand met de pil gestopt. Ik ben nu twaalf dagen overtijd en telkens als ik een test doe is die negatief. Ik weet wel dat je geduld moet hebben als je met de pil stopt kan het een tijdje duren voor je cyclus weer normaal is. Maar ik maak me wel een beetje zorgen. Wat moet ik doen? Moet ik naar gynaecoloog of dokter?</p><p>Liefs xx</p><p> </p>

Zou dit je eerste menstruatie weer zijn? Zou kunnen hoor dat je lijf in de war is. Misschien is de natuurlijke cyclus langer dan dat je met de pil had.

Zou dit je eerste menstruatie weer zijn? Zou kunnen hoor dat je lijf in de war is. Misschien is de natuurlijke cyclus langer dan dat je met de pil had. Die van mij bleek  35 dagen te zijn ipv 21.

Als je vorige maand gestopt bent kun je niks anders doen dan geduld hebben. Een huisarts of gyn gaat echt nog niks doen. Vaak komen zij pas in actie als je na 6 maanden nog geen enkele menstruatie hebt gehad. Vervelend, maar je zult echt niet meteen zorgen moeten maken!
ik zou elke week ong een test doen om te kijken of je al wel zwanger bent. Want dat kan natuurlijk altijd!

Hoi hoi. Ik zou even afwachten inderdaad. Toen ik voor de tweede keer stopte met de pil, duurde het 40 dagen tot ik ongesteld werd. Even de tijd geven, en als het echt heel lang duurt kan je altijd de huisarts even bellen. Tussendoor zeker blijven testen, want je weet maar nooit ???

Hallo iedereen, 
Bedankt voor jullie info ?
Ja ik moet gewoon wat geduld hebben!
Groetjes xx

Terug
Bovenaan