12 dagen overtijd

<p>Goedemorgen,</p><p> </p><p>Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaring of opvatting met betrekking tot het volgende.</p><p>mijn vriend en ik proberen zwanger te worden. ik heb een regelmatige cyclus van 30 +/- 1 dag. Ik heb nog nooit een periode overgeslagen of heeft de periode langer dan 33 dagen geduurd. Ik ben nu 12 dagen overtijd en de zwangerschapstest geeft negatief aan. Ik kan prima leven met een negatieve uitslag, zeker omdat dit de eerste poging is. Het vervelende is alleen dat ik vreselijk misselijk ben en extreem moet. Dit samen met het aantal dagen overtijd zorgt ervoor dat ik mij toch afvraag of ik niet wel zwanger kan zijn. Ik weet dat jullie mij het antwoord niet kunnen geven maar ik ben wel benieuwd naar jullie ervaring en mening. Dit is echt een frustrerende periode;)</p><p>ps de huisarts geeft aan dat ik moet afwachten.. tja.. dat is precies wat ik niet wil horen haha</p><p> </p>

Hoi immies,
Was je hiervoor ook aan de pil? Zo ja kan het daar aan liggen! Dan ben je gewoon aan het 'ontpillen' en kan je cyclus langer duren dan voorheen. 
Hopelijk breekt je ongesteldheid dan snel door!

Dank voor je reactie. Nee, ik gebruik al 3 jaar geen anticonceptie in de vorm van hormonen of een spiraal. Daarom is het zo raar dat mijn menstrustie nu zo lang op zich laat wachten. ik ben altijd heel regelmatig.

Het kan ook een uitschieter zijn. Ik zou gewoon nog een keer testen en anders het hierbij laten en even wachten. Kan mij heeeel goed voorstellen dat dat frustrerend is. Ik heb precies het zelfde gehad.

Terug
Bovenaan