12 dagen overtijd...

A

Anoniem

Guest
hai,

ik ben nieuw hier..., ik ben 12 dagen overtijd heb van 't weekend gedaan maar deze wees negatief uit? Heeft dit iemand wel een mee gemaakt en toch bleek dat je zwanger was? groetjes, Quibus

Huh,

heb je dat al eens eerder gehad? en heb je een lange cyclus? Helaas kan ik je niet raden daarin, heb dat nog nooit meegemaakt? Heb je het met de HA opgenomen?

groetjes
talke

ja, de ass zei dat ik maar moest wachten tot mijn vakantie (zit over 3 weken in Dom. Rep) en dat je na een week niet altijd kon zien op zo'n test dat je evt zwanger bent. mijn cyclus is tussen 28/30 dagen en ik weet ook heus wel dat je door 't graag willen de menstruatie uit kan blijven, maar de mijne is juist altijd heftig! en zou er allang zijn dan.

Je moet eens kijken op het forum zwanger zijn. Daar stond een topic waarin meiden aangaven wel 2 weken over tijd te zijn en dat de tests negatief waren.

Zij maakten dus later het zwangerschapshormoon aan, misschien is dat bij jou ook het geval. Ik zo over een paar dagen bij de HA testen

Hoop heel erg voor je dat je zwanger bent. Je ging met vakantie? probeer te genieten

liefs talke

Mijn man en ik zullen zeker genieten als we op vakantie zijn! Bedankt voor je steun etc!!

Groeten Quibus79

Terug
Bovenaan