12 dagen overtijd

Goedenavond Dames,

Ik ben radeloos.
Ik ben al 12 dagen overtijd, heb wel krampen en steekjes in mijn onderbuik, anders dan k gewend ben. Maar testen nog steeds negatief.
Huisarts wilt me pas over 1 week helpen?.
Ik gebruik ovulatie testen en daarom weet ik zeker dat ik die gehad heb?.
Iemand van jullie dit mee gemaakt? En wat was toen de uitkomst ?
En iemand tips...?

Heel vervelend dit he.. gek dat de huisarts je niet wil helpen.. ik had ook op dag 13 positieve ovu test. Op dag 40 nog steeds niet ongesteld en testen negatief. Kon meteen bij de huisarts bloed prikken. Niet zwanger. Nu heb ik er na een lichte (roze) bloeding gehad die niet doorzet .. had gehoopt gewoon ongesteld te worden.
Hopelijk snel meer duidelijkheid voor he!

Ja vind het ook super irritant. Helemaal met mijn achtergrond met mijn eierstokken en baarmoeder. K heb op mijn 14e een operatie gehad aan beide eierstokken ivm hele grote cyste( 11 cm ).
Ik heb van de week na ‘ de daad ‘ ook hele lichte bloeding gehad maar dat was daarna meteen weer over en k hoopte dat hij ook door ging zetten.
Het is echt heel frustrerend. Helemaal omdat ik wel symptomen heb..
ik duim voor ons?

Gaf de huisarts een reden dat er geen bloed geprikt werd? Bij onze eerste zoon heb ik ook bloed laten prikken, was niet zwanger, maar ze zagen toen wel gelijk hoe de rest eruit zag. Achteraf bleek dat ik daarna wel zwanger was, maar mn lichaam had nog niet genoeg hcg aangemaakt.

Hij vond het te vroeg om al bloed te prikken...
gebeurt wel vaker dat het later komt zei hij. Was al aardig geïrriteerd. Kwam er later wel achter dat ik een invaller had omdat mijn eigen huisarts op vakantie is.
Ik ga dinsdag weer bellen en zeggen dat ik wil dat ze bloed prikken.
Hoe is het bij jou?

Ik ben 10 dagen overtijd en heb ook last van menstruatiekrampen, elke ochtend. Verder ben ik meer moe dan normaal. Maar ook ik test negatief. Deze onzekerheid is echt frustrerend. Heb het proberen los te laten maar dat lukt hooguit 2 dagen! 

Terug
Bovenaan