12 dec nod, nu al ongi?

A

Anoniem

Guest
hallo dames

fijne sinterklaas!

ik vraag me af... normaal gesproken heb ik een cyclus van 35 tot 45 dagen. nu verloor ik afgelopen zaterdagavond, op dag 26, een beetje bloed. ik helemaal in de wolken want dacht aan innestelingsbloed. Maar nu is het dinsdagochtend en ik verlies nogsteeds een beetje bloed. heeft iemand van jullie ervaring met innestelingsbloed of heb ik gewoon een heeeeele korte cyclus gehad afgelopen maand. (normaal verlies ik wel 3 volle tampons per dag maar nu slechts een 3e tot halve.)
lijkt me raar want tot nu toe zagen ze er zo uit. (in lengte van dagen) 29, 47, 52, 38, 37, 38, 41, 29, 32, 36, 33, 45, 36, 33, 32, 45.

alvast bedankt.
liefs esther

Hoi Esther,

Ja het zou toch kunnen dat je nu al ongi wordt. Alleen wel raar dat het zo weinig is.
Maar je weet natuurlijk nooit. Ik zou nog even aan kijken.
Blijft het zo weinig of het stopt. Zou ik tijdje wachten en misschien testen.
Heb je temp. al op genomen?
Want bij mij is het sinds vandaag 36.8   en de dagen hiervoor 37 of hoger.
Ik wordt ongi. dan daalt je temp. Boven de 37 zeggen ze dat de kans groter is dat je zwanger bent. Het beste is om te tempen voordat je uit bed gaat.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Liefs An

hoi an

ik denk het toch ook.
inmddels zijn we ruim 1,5 jaar bezig voor ons 1e kindje en temperaturen heb ik al vaker gedaan.
afgelopen maand helaas niet, alhoewel dat wel bewust was om afstand te nemen. anders sta je elke ochtend op en het eerste waar je aan denkt is ZWANGER worden. das de 1e 6 maanden leuk maar na 19 niet meer....

toch morgenochtend ff kijken hoeveel het is want ik weet dat bij een hoge temp je zwanger kunt zijn. mijn gemiddelde ligt op 36.5 en als ik mn ei heb gehad op 36.9.

inmiddels lek ik nogsteeds te weinig bloed voor ongi maar wel al ruim 4 dagen duss ga zo mijn nieuwe nod maar invullen .

groetjes esther

Terug
Bovenaan