12 dpo negatief, wie was tóch zwanger?

<p style="text-align: left;">Hoi meiden,</p><p>Ik zit op de wachtbank. 12 dpo vandaag, ik dénk dat ik woensdag ga menstrueren maar dit weet ik niet met zekerheid te zeggen. Dit is mijn eerste cyclus na mijn bbz operatie op 27 februari. </p><p>Normaal heb ik altijd ongeveer een week van te voren gevoelige borsten en humeurig. Toen ik positief testte was dat dus juist NIET het geval. Nu voel ik wéér niks en heb ik af en toe steekjes.. je raad het al, ik denk dat het raak ik. Maar de test zegt van niet. Ik tuur me scheel en denk soms een heeeeeeeeeel licht streepje te zien maar op een ander moment ook weer niet.</p><p>Toen het de vorige cyclus raak was, testte ik héél licht positief op nod dag.</p><p>Wie testte negatief voor nod en was tóch echt zwanger?</p><p>Ik weet dat ik moet wachten en dat ik ge vroeg getest heb, maar ik ben zo nieuwsgierig..... het is zo gewenst..</p>

Ik ga duimen voor je!

Ik wist zeker dat ik zwanger was. Ik voelde me heel anders dan normaal terwijl ik niet wist hoe het zou voelen (eerste zwangerschap). Mijn verstand zei aan de andere kant dat het niet zou kunnen want het was ronde 1. Toch maar testen van Kruidvat gehaald (niet die 2V5 maar die andere, twee in een verpakking). Vrijdag 21-12 getest en moest 24-12 ongesteld worden. Hartstikke wit, niets te bekennen. In verband met kerstdrukte alles een beetje vergeten en toen dacht ik opeens 26-12 in de ochtend laat ik het toch maar eens proberen. Toen had ik echt een knalstreep zo duidelijk was het. 

Hoop dat het bij mij ook zo mag zijn.
Bizar snel natuurlijk al zou het zo wezen, direct de volgende cyclus weer raak. Maar nu ik eenmaal geproefd heb van het zwanger zijn, ook al was dit maar 2,5 week.... wil ik het zo graag weer.

Hoi dames,
Ik zit ook op het wachtbankje..
November 2018 mijn spiraal laten verwijderen.
Na een aantal rommelige cyclussen nu de laatste 2x 24 dagen..
Er nu vanuit gaande dat het weer 24 dagen zou zijn zit ik vandaag op mijn nod maar tot op heden geen menstruatie.
Volgens de ovukalender zou ik op 24 dagen mijn eisprong hebben op 18 maart alleen testen ik op 18 maart pas positief met de ovutest dus dan zou mijn eisprong 1 of 2 dagen later zijn??
Vanmiddag wel een zwangerschapstest gedaan Maar negatief helaas :(
Iemand ervaring hiermee?? En toch nog een positieve test in handen? 

Dag dames,
ik was al vanaf 5 dagen voor NOD aan het testen. Telkens (verschillende testen) dacht ik een erg lichte streep te zien, maar niemand anders zag het, kreeg het ook niet op foto ofzo. Pas 3 dagen voor NOD had ik ineens een knaltest... De dag ervoor een superlichte test. 
Het kan dus nog altijd. Maar, ik vind wel dat die van kruidvat 2v5 heel snel aantonen, hoe licht ook. Als deze nu echt nog spierwit zijn, twijfel ik...

Ik merkte de 1e keer alleen dat ik ineens zin had in drop en ik had een ochtend hele erge stekende hoofdpijn. Verder voelde ik niets en bleek ik zwanger maar dat ging met 5 weken mis.
Nu zit ik op 8 dpo. Verwacht mijn nod zaterdag of zondag en voel nu dus ook niks. Denk dus ook dat het niks geworden is deze maand :(

Hoi iedereen!
Mijn eerste keer op een forum als dit :) het wachten wordt me soms wat te veel :p je lichaam kan je nog al voor de gek houden he? Ik heb net een negatieve vroege test gehad  van Kruidvat op ong 12 dpo (ong omdat ik geen ovulatie testen heb gedaan vorige maand) . Ik was er het hart van in! Omdat ik me toch wel anders voelde deze maand. Moe, steekjes in onderbuik, super pijnlijke borsten, meer bultjes rond de tepels,.. Soit. Negatief dus :( ik heb de hoop voor deze ronde opgegeven denk ik.. Ik kan er weinig over praten met m'n vriend, dus hoop hier mss enkele lotgenoten te vinden om mee te praten/ventileren tijdens de wachtperioden :p
Groetjes! X

Hoi iedereen! Mijn eerste keer op een forum als dit :) het wachten wordt me soms wat te veel :p je lichaam kan je nog al voor de gek houden he? Ik heb net een negatieve vroege test gehad  van Kruidvat op ong 12 dpo (ong omdat ik geen ovulatie testen heb gedaan vorige maand) . Ik was er het hart van in! Omdat ik me toch wel anders voelde deze maand. Moe, steekjes in onderbuik, super pijnlijke borsten, meer bultjes rond de tepels,.. Soit. Negatief dus :( ik heb de hoop voor deze ronde opgegeven denk ik.. Ik kan er weinig over praten met m'n vriend, dus hoop hier mss enkele lotgenoten te vinden om mee te praten/ventileren tijdens de wachtperioden :p Groetjes! X

Terug
Bovenaan