12 juni

Anne,

Wat leuk om iemand te hebben die haar NOD op de zelfde dag heeft.
Kunnen we de spanning delen, is het misschien wat minder erg.

Heb jij al een gevoel dat het raak kan zijn ?
Ik heb zelf op dit moment wat rare kronkeltjes in mijn onderbuik en ben s'avonds erg moe. Maar mijn lichaam heeft me al eerder voor de gek gehouden, dus geloven doe ik het niet meer.
Ik wacht gewoon "rustig" de 12-de af.
Als ik dan niet ongesteld ben, doe ik gelijk de volgende dag een testje, want ik ben nu erg regelmatig ongesteld, dus zou dan gelijk te ien moeten zijn.

Maar ja, zo ver is het nog lang niet.
We moeten nog aardig wat dagen duimen.

Veel succes en liefs Pop
 
houd er wel rekening mee dat je hcg gehalte ook nog heel laag kan zijn,al ben je zwanger?? de test kan negatief aangeven dus....als je vroeg test...had ik nl ook en was wel degelijk zwanger!!!


succes ermee!!!
 
Hoi Pop,
Ik voel me bij wijze van al helemaal zwanger! Raar maar waar! Ik beeld het me volgens mij allemaal maar in. Bij het minste kronkeltje, pijntje in m'n buik denk ik al van zou het? Gister waren we voetbal aan 't kijken en ik moest me toch veel plassen, ook dan denk ik meteen zou het? Maar ik weet ook dat je lichaam je goed voor de gek kan houden ik probeer dus rustig af te wachten. Nou ja, rustig!!! Ga volgende week zondag wel gelijk testen hoor. Ben nu ook heel regelmatig, gelukkig maar ander had ik mezelf helemaal gek gemaakt.

We houden elkaar op de hoogte goed?!

Groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan