12 maanden potjes.

voor wanneer wij iets anders eten dan dat alicia mag heeft zij potjes.
nu heeft ze al 2 dagen dat ze na een potje nog honger heeft.
nu zaten wij te denken aan de 12 maanden potjes zolang er maar geen kool in zit.
zou dat kunnen?? aangezien ze bijna 11 maanden is

jawel. en dat gaat ook helemaal op. en eerst ging ze na het potje slapen. maar nu moet er dus al 2 dagen eerst een fles achteraan om haar te laten slapen terwijl ze doodmoe is

doen wij ook, mn man vond die van 8mnd ook te klein, ik neem idd niet de kool, dat raad de ka af ;-))
Ze krijgt zowiezo maar een potje in de +/- 2wk, dus moet kunnen vind ik
@dromertje, wij geven ook nog geen toetje (heel soms 2-3hapjes pure yoghurt, maar hier raden ze dat af tot 12mnd)

ja bij mij word yoghurt aangeraden omdat alicia geregeld haar flesvoeding niet wil. en ze dan toch aan haar zuivel komt.
ik ben een gedeelte vergeten en verkeert geschreven zie ik ze heeft 2 dagen lopen vervelen en vanavond 12 maanden potje geprobeerd. deze ging tot op de laatste schep op. en zelfs de 100 ml yoghurt ging gewoon op!!

ik denk dat ze er gewoon aan toe is

Ja hier gaat ook alles op, daarna moeten we nog stukjes aarappel uit onze pan vissen, heeft ze nog wat te knabbelen.
Ik kook zowiezo of de aardappels of de groente zonder zout op het moment, ik heb voor haar altijd een apart pannetje, maar het blijkt een echt smulpaapje te zijn ;-p

ja wij ook zonder zout. ofja cholesterol vrij. dus wel beetje zout voor de smaak maar meer ook niet. ja soms eten we tuinbonen maar dan weer vlees wat voor haar moeilijk te verteren is en dan wil ze na haar eten ook nog wat tuinbonen.

Hier ook nog honger na het warm eten. Maar ik geef 60 ml opvolgmelk na. Ik geef geen potjes, maar na zijn portie groenten heeft hij het er wel mee gehad. Extra geven had hier geen zin. En ik heb geen zin om hem vol te proppen met pap. Dus vandaar de melk. We hebben daarvoor wel zijn fles van 15.30 uur laten vallen. Dus hij krijgt nu nog 2 flessen + die 60 ml bij het eten.

Terug
Bovenaan