12 maanden sprong ?

Lizzy is op 2 mei 1 geworden het was een mooi feestje voor ons kleine meid.
Ze heeft van ons een mooie driewieler gehad die je voort moet duwen.
Heerlijk met het mooie weer op komst om te wandelen ermee.
Maar ik weet niet wat ze deze week heeft niet willen slapen s''nachts en huilen en niks is er dan goed.
Ze slaapt altijd redelijk goed door.
Nu las ik op internet met google op gezocht dat er met 12 maanden ook nog een sprongetje is ?
Ze stapt bij de tafel en bank en achter haar loopwagen denk ook dat ze graag meer wil met los lopen en dat dat frustreert voor haar.
Wel vermoeiend zo maar moeten we even doorheen.
Hebben jullie kindjes er ook last van ?

Liefs

Ten eerste nog van harte gefeliciteerd! Quinn heeft hier nog niet echt last van maar miss dat dit nog wel gaat komen. Het enige waar hij last van heeft is een zware verkoudheid met hoestbuien waar hij af in blijft naar mijn mening...

Hoi,

Nog gefeliciteerd..

Amy ziet hier volgens mij ook in een sprong. Wil overdag nog maar 1 keer naar bed. en slaapt s'nachts erg onrustig. Sommige avonden wil ze helemaal niet naar bed. dan blijft ze maar krijssen. Ze is ook erg aanhankelijk. liefst hangt ze heel de dag om me nek hahaha. ze kust en kroelt me de hele dag. Vind het wel fijn hoor al die aandacht haha.

verder zal wel zien gaat wel weer over allemaal.

succes ermee. liefs

Gefeliciteerd! Rond 11 maanden is er inderdaad een spring. Sven heeft m net gehad. Hij wil echt alles wat Loïs ook kan en dat kan hij dus niet. En hij wilde dat ik m constant bezig hield en dat kan dus ook niet. We hebben hier veel dritfbuien en huilpartijen achter de rug! Maar nu is het weer over. Heeft 3 weken geduurd!

Sterkte... het is erg vermoeiend!

Gefeliciteerd!
Mijn zoon was 1 mei jarig.
Ik heb (nog) geen last van sprongetje of iets in die richting gehad...
Frustratie heeft hij geen last van, waar hij wel erg last van heeft is dat hij alles zelf wil doen (nu al!) en het heel hard op een krijsen zet als het niet mag van mij omdat hij het nog niet kan... Maar goed is vast ook een fase...

Terug
Bovenaan