A ANONYMOUS_USERNAME apr 15, 2011 #1 heb net een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo 12 mei dus nog ff geduld hebben.
A ANONYMOUS_USERNAME apr 15, 2011 #2 Heerlijk vooruitzicht!! De tijd vliegt..het mooie weer komt er aan...voor je het weet is het 12 mei!
B ButterflyJess apr 15, 2011 #3 Zo is het maar net! Tijd vliegt... Maar wel nog even geduld hebben, en dat kan lastig zijn.
A ANONYMOUS_USERNAME apr 15, 2011 #4 leuk vooruitzicht!!! lastig he wachten, maar moet toegeven van de 6 weken toen ik hier kwam zijn er inmiddels 13 bij hahaha.... vliegt!!
leuk vooruitzicht!!! lastig he wachten, maar moet toegeven van de 6 weken toen ik hier kwam zijn er inmiddels 13 bij hahaha.... vliegt!!
A ANONYMOUS_USERNAME apr 17, 2011 #5 Dat is grappig, ik heb ook op 12 mei een afspraak voor mijn 20 weken echo. Ben wel benieuwd of alles goed gaat. En soms gaat de tijd snel en soms ook niet. Hoop dat het wachten voor ons beide loont. Lisa
Dat is grappig, ik heb ook op 12 mei een afspraak voor mijn 20 weken echo. Ben wel benieuwd of alles goed gaat. En soms gaat de tijd snel en soms ook niet. Hoop dat het wachten voor ons beide loont. Lisa