12 termijnecho...

Zoals ik al had geschreven hebben we vorige week donderdag de termijn echo gehad met 12 weken.
Mooi kindje dat op en neer aan het springen was, echt super om te zien. Alleen....kregen wij een vervelend bericht. Ons kindje heeft een verdikte nekplooi van 4,1 mm...(mag max 3,5 zijn) dit kan betekenen dat ons kindje een chromosoom afwijking heeft een een hartafwijking...Wauw wat kan je wereld instorten. Je gaat er heen met het idee van eindelijk de echo vanavond schreeuw ik het van de daken. Maar nu zit je in de auto vooral erg geschrokken:S
gelijk de volgende dag bloed laten prikken voor een combinatie test. Morgen krijgen verdere onderzoeken (een echo en vlokkentest/vruchtwaterpunctie) in nijmegen in het radboud! Echt verschrikkelijk die onzekerheid! De uitslag van de test zal nog zeker een week op zich wachten dus...:S Dus de onzekerheid blijft nog even!

Succes met jullie echo's ik hoop dat jullie heerlijk kunnen gaan genieten!!

groetjes Liesbeth
 
ow men!
wat heftig, het is wel iets wat de hele tijd ook in mijn achterhoofd speelt.... wat als.... Wij hebben vrijdag de 12 weken echo.
ik hoop dat jullie een beetje snel de week door komen en wens jullie alle sterkte toe!
 
Ow meid wat een heftig nieuws! Ik hoop zo voor jullie dat het gewoon alleen maar een verdikt plooitje is en niets meer! Ook hier constante zorgen en onzekerheid over die plooi, maar toch hebben we gekozen geen meting te laten doen... We leven met je mee! Dikke knuffel! Suus
 
Hi Liesbaby, hoe is het nu met jullie? Ik hoop zo met jullie mee dat de combinatietest iets anders uitwijst en dat de VK die jullie termijnecho heeft gedaan het niet goed heeft gezien. Laat even wat weten als je wilt. dikke knuffel!! Suus
 
Terug
Bovenaan