12 weken+combinatietest

JIppiiee!!! Gister was ik officieel 12 weken!! Gevierd met lekker eten en alcoholvrije champagne en als grote kado vandaag weer even kijken naar de kleine. Heb de combinatietest. Hopelijk is alles goed. Ik laat het jullie weten!!

Ben helemaal happpy

Het was ongelofelijk mooi! Je zag alles zo goed, niet normaal. 10 vingertjes en teentjes, mondje, neusje alles zat erop en eraan. Ze kon zelfs al een gokje wagen voor het geslacht, maar daar wachten we toch nog even mee ( 20 weken).

Ik ben zelfs een weekje verder en nu op 6 sept uitgerekend!!

Kans op kindje met syndroom van Down = 1 op 17.500!! Nekplooi was 1.3 ( tot 3 is het goed)Helemaal geweldig!. 6 foto's meegekregen van het wondertje. Het zwaaide zelfs naar ons!! *zucht* Verliefd!

Goed nieuws zeg! Dus jullie wilden het geslacht nu nog niet horen? Knap zeg! Ik zou dat echt niet kunnen haha, ben veel te nieuwsgierig al kunnen ze nu alleen nog maar een gok wagen. Maar wel fijn van de positieve uitslag! Zelfs een weekje verder, dus lekker genieten nu!

Dank je wel!! Ja ik wil het heeel graag weten, maar alleen als ze het zeker weet, anders ga ik van alles kopen haha. En dan over 7 weken, oh nee toch een meisje ( bv). Heb je net alles in het blauw gekocht. Ze zei zelf dat ik beter kon wachten, dus dat doen we dan maar braaf hihi/

Terug
Bovenaan