Vanochtend hebben wij de 12 weken echo gehad. Alles zag er uit zoals het er uit moet zien op dit moment. Het hartje weer even gehoord wat erg fijn was, omdat ze bij mijn laatste bezoek aan de verloskundige het hartje nog niet konden horen.
Kindje was ook aan het bewegen en trappelen.
Zooo bijzonder om het weer te mogen meemaken, dat er een kindje in je groeit.
Voel me ineens een beetje opgelucht, iedereen mag het nu weten, heb al een buikje dus kan het nu ook echt gaan showen.
Wij gaan langzaam aan spulletjes kopen en voorbereidingen treffen voor de verhuizing van onze zoon naar een nieuwe kamer.
Als zijn kamer klaar is zijn huidige kamer klaarmaken voor de baby.
Kort nadat wij uit het ziekenhuis kwamen kreeg ik te horen dat mijn nicht aan het bevallen was.
Wij snel naar het ziekenhuis toen wij aankwamen was het kleintje net geboren, helemaal leuk!!
Kom net thuis en mijn dag kan niet meer stuk!!
Kindje was ook aan het bewegen en trappelen.
Zooo bijzonder om het weer te mogen meemaken, dat er een kindje in je groeit.
Voel me ineens een beetje opgelucht, iedereen mag het nu weten, heb al een buikje dus kan het nu ook echt gaan showen.
Wij gaan langzaam aan spulletjes kopen en voorbereidingen treffen voor de verhuizing van onze zoon naar een nieuwe kamer.
Als zijn kamer klaar is zijn huidige kamer klaarmaken voor de baby.
Kort nadat wij uit het ziekenhuis kwamen kreeg ik te horen dat mijn nicht aan het bevallen was.
Wij snel naar het ziekenhuis toen wij aankwamen was het kleintje net geboren, helemaal leuk!!
Kom net thuis en mijn dag kan niet meer stuk!!