12 weken echo gehad!!! Opgelucht

Vanochtend hebben wij de 12 weken echo gehad. Alles zag er uit zoals het er uit moet zien op dit moment. Het hartje weer even gehoord wat erg fijn was, omdat ze bij mijn laatste bezoek aan de verloskundige het hartje nog niet konden horen.
Kindje was ook aan het bewegen en trappelen.
Zooo bijzonder om het weer te mogen meemaken, dat er een kindje in je groeit.
Voel me ineens een beetje opgelucht, iedereen mag het nu weten, heb al een buikje dus kan het nu ook echt gaan showen.
Wij gaan langzaam aan spulletjes kopen en voorbereidingen treffen voor de verhuizing van onze zoon naar een nieuwe kamer.
Als zijn kamer klaar is zijn huidige kamer klaarmaken voor de baby.
Kort nadat wij uit het ziekenhuis kwamen kreeg ik te horen dat mijn nicht aan het bevallen was.
Wij snel naar het ziekenhuis toen wij aankwamen was het kleintje net geboren, helemaal leuk!!
Kom net thuis en mijn dag kan niet meer stuk!!

Wat fijn dat alles goed is.
Is zeker een opluchtig! Fijn dat je het nu aan iedereen magen kan vertellen hè, veel mensen zullen wel zeggen; o dat dacht ik al! Omdat je toch al een buikje hebt. (was bij mij iniedergeval wel zo)
Hoe oud is je zoontje?
Geniet er lekker van.

Liefs

Wat een super dag voor jullie!!!
Heerlijk dat de 12 weken echo zo mooi was, nu kun je er nog meer van gaan genieten!
En gefeliciteerd met je nicht, wat heeft zij gekregen?
Heb je zelf een vermoeden wat jij krijgt, een jongen of een meisje?

Groetjes

@redaro
Denk zeker dat een paar mensen al een vermoeden hadden, maar misschien dachte ze n dat ik plaatselijk wat was aangekomen haha.
Heerlijk om nu geen vesten meer te dragen om het nog ff te verbergen. Onze zoon is nu 4 jaar. Hij vind het ook helemaal fantastisch.

@Brigitte1001
Ja zeker fijn hoor dat de echo er tot nu toe goed uitzag.
Mijn nicht heeft een jongetje gekregen.
Ik denk zelf dat ik een meisje krijg, maar dat wisselt nog al morgen kan ik ineens weer denken dat het een jongen is hahah dus ik weet het nog niet echt.
Heel veel mensen in onze omgeving zijn er van overtuigd dat het een meisje word over een paar weken weten wij het. Dan kan je ook echt gericht gaan shoppen voorlopig blijft alles wat wij kopen een beetje neutraal qua kleur.
Denk jij al te weten wat je krijgt?

Leuk, ik denk zelf ook dat ik een meisje krijg...maar dat denk ik al vanaf het begin...
Maar met mijn andere twee zwangerschappen dacht ik dat ook hahaha en de tweede is echt een jongen...
Ik heb vroeger als kind heel vaak gedroomd dat ik moeder was van 3 meiden...misschien komt het daardoor??
Is jouw idee alweer veranderd, of denk je nog steeds een meisje?

Groetjes!

Terug
Bovenaan