12-weken echo gehad!

HoiHoi,

Vanavond heb ik de 12 weken echo gehad. Alles was goed en het termijn klopte precies met mijn berekening. Dus het blijft hetzelfde.
Er is niet naar het hartje geluisterd. doen ze de volgende keer.

Het kind was behoorlijk in de weer waardoor het vrij moeilijk was een goed beeld te krijgen!
Continu aan het springen. Grappig om te zien :)
Is dat bij jullie ook zo dat het zo bewegelijk is ? Lijkt mij dat ieder kindje zo bezig is, maar ben benieuwd of het echt zo is.

Nou weer even geduld voor de volgende afspraak ! :)

Fijne avond iedereen !

Ik heb vorige week een echo gehad, en ons musje lag geen seconde stil! Wel een geruststelling, maar ik hoop dat hij of zij iets rustiger wordt later ;) maar omdat ik volgens de echo nog maar 9 weken en 5 dagen zwanger was, moeten we as. maandag weer! Echt leuk!

Ik was gister bij de vk en ze liet met het hartje horen. Af en toe hoorde je een stom, hij was aan het schoppen en ze moest hem elke keer opnieuw zoeken! Hier is ie dus ook erg druk daarbinnen! Maar dat vind ik alleen maar leuk :).

Gisteren mijn derde echo gehad! (L) Ik zou eigenlijk geen echo meer krijgen tot 20 weken, maar de VK kon het hartje niet goed vinden (peuter deed ook nogal moeilijk dat ik daar op de bank lag, moest toch hard van huilen..) dus ging ze toch even snel spieken met een echo.. En weer een spring-in-t-veldje gezien!

Ik voel zelfs al leven zo bij tijd en wijle, vroeg he?! Wel ontzettend gaaf overigens..

Terug
Bovenaan