12 weken echo!

Hoi Allemaal,

Ik heb vandaag de 12 weken echo gehad.
Alles was goed, kindje was goed gegroeid..
Heel bijzonder om te zien en mee te mogen maken!!
Alleen was mijn onderdruk iets te hoog en moet daarvoor over 2 weken weer komen om te kijken als het dan zo nog is, zo ja, dan krijg ik daar wat voor...

Hoe gaat het met jullie??

Groetjes Sharon

Hoi Weeke,

Dat is zeker een fijn gevoel, en we hebben het hartje ook gehoord, zo bijzonder allemaal, hoever ben jij nu? En ben jij ook zwanger van je eerste kindje?

Groetjes Sharon

Ik ben vandaag precies 15 weken zwanger, uitgerekend op 6 december. Het is een hele spannende tijd want voor ons is dit het eerste kindje ja. Maar we kijken er (natuurlijk!) heel erg naar uit.

Hoi allemaal,

vorige week hebben wij ook de 12 weken echo gehad.
Ik was een paar dagen later en tijdens de echo bleek dat ik toen 13 weken en 1 dag was. Vandaag dan 14 weken. Maar ze laten de uitgerekende datum wel staan op 17 december. omdat ze het meestal verzetten als het meer dan 2 weken verschilt.
Nou ja de gynacoloog verzetten het van18 december na 17 december tijdens de eerste echo.
Dus ja waarom die dat wel doet en bij het echocentrum niet weet ik ook niet.
Maar ja maakt ook niks uit. Want de kleine komt toch wanneer die wil komen.
En maar 5 % komt echt op de uitgerekende datum.
Dus we wachten dan maar gewoon lekker af.

Groetjes Fanny.

Vanaf eind november ongeveer begint voor jou gewoon een spannende tijd. Het kan wel pas eind DECEMBER komen... weet je allemaal niet. Maar goed het is wel raar dat de gyn dan bij 1 dag verschil wel verplaatst en de vk niet. Ach ja...

Hoi Fanny,

Ik had mijn eerste echo bij 9 weken en 5 dagen en toen was ik volgens de echo al een week verder precies 10 weken en 5 dagen, maar ze hielden het ook op 7 december i.p.v. 1 december, zeiden dat het een afwijking van de computer kon zijn.
Dus of ik ben nu 15 weken en 2 dagen of 16 weken en 2 dagen, wachten maar af wat de 20 weken echo uitwijst en idd de kans is klein dat de bevalling op de uitgerekende datum is!

liefs Daantje

Moet zeggen dat ik wel een beetje jaloers op sommigen van jullie ben,
een aantal zijn qua uitgerekende datum  zeker dat ze met kerst hun kindje al hebben,
voor ons is het spannend, ze zeggen dat de eerste vaak later is...
maar ja ze zeggen zoveel en al helemaal bij zwangerschappen ben ik inmiddels achter...

Terug
Bovenaan