12 weken echo!!!!

hoi meiden,
nog 2 nachtjes slapen en dan eindelijk de 12 weken echo!!!!
ben zo nieuwsgierig en toch ook wel zenuwachtig...we hebben natuurlijk al een kijkje mogen nemen met 7 weken maar toen was het nog een kikkervisje met mooi kloppend hartje, als het goed is is het nu al een echt mensje met alles erop en eraan :)
zooooooo spannend weer!
dat wilde ik even kwijt hoor.....

fijn weekend,liefs lot.

Oohh, wat gaaf! Ik heb pas net de "eerste" echo gehad (gisteren, was toen 8w5d), heb over ruim 3 weken weer een echo, ben dan ruim 12 weken...vind het nu all zoooo spannend...

Spannend, heb je bewust voor deze echo gekozen? Ik heb dat dus bewust niet voor gekozen. Al doe ik deze keer wel de 20 weken echo, dat deed ik de vorige keer niet..

Ik had eigenlijk volgende week ook nog een punctie moeten gaan doen omdat mijn zoon een stofwisselingziekte heeft. Maar dit doe ik niet, is niet eens zeker of deze dan wel getest kan worden en zo'n punctie kan een miskraam opwekken... Sorry voor misbruik van je draadje.

Oh Lot,

Het is zo gaaf, ik had hem donderdag met 11.6 weken en het was heel duidelijk te zien. Was echt genieten en weet zeker dat jij dat ook gaat doen! Moeilijk he dat wachten, maar de tijd tikt gewoon door, voor je het weet is het maandag. Hoe laat mag je?

Wij hebben de volgende alweer staan, met 16 weken, met 19 weken en met 20 weken. Lekker vooruitzicht, maar weer 4 weken wachten. Die vliegen uiteindelijk zo om. Weten nu al 9!!! weken dat ik zwanger ben, en dat voelt als 9 dagen, hahaha.

Liefs Ro
12w+2d

het is heel moeilijk ja, dat wachten....
ik mag maandag om 1 uur!

je leeft zo naar die echoos toe...eerst denk je, als ik die 12 weken maar voorbij ben....dan denk je, als ik het kindje voel is het goed....dan denk je, bij de 20 weken echo ben je alweer wat 'veiliger'...voor je het weet is je zwangerschap voorbij....
maargoed...genieten doen we toch wel, de mooiste weken/maanden gaan nu komen vind ik, iedereen mag weten en zien dat je zwanger bent!!!!

liefs lot.

Wij hebben dinsdag een echo. Met 11wkn (volgens eigen berekening) vind het wel heel spannend. Maar idd ze zeggen hoe later je hem doen hoe leuker het is. Dus we wachten af en natuurlijk laat ik het weten.
Lot heel veel plezier morgen, en hopen dat alles goed is.

xx Siemy

Terug
Bovenaan