12 weken echo

vandaag de 12 weken echo! oh zooo spannend & pas om 4 uur... :( dus om de tijd te doden op mijn vrije dag ga ik maar poetsen, boodschapjes doen & winkelen met me zus in Roermond

want dat wachten zijn we toch zo beu haha & dan kunnen we het daarna gelijk hyveskundig maken eerst even langs mijn oma om die het goeie nieuws te vertellen & de rest van de familie leest het maar via de hyves de negative opmerkingen hoeven we niet te horen want we weten dat die toch wel gezegd gaan worden (wat een leven in een dorp he) de mensen waar we het zelf tegen wilde vertellen hebben we gedaan & die reageerde allemaal heel blij :)

liefs Indry

nog 2 uurtjes te gaan meid! het gaat vast geweldig worden! ik hoop dat je de spanning nog aan kunt nu.. ;)
laat je even horen hoe het gegaan is?
en nog een vraagje, misschien heb ik het ergens gemist, maar waarom zullen mensen negatief gaan doen over je zwangerschap?? het is toch iets leuks? iets geweldigs zelfs!
veel plezier straks!

he indry ben jij van de omgeving roermond ?
ik kom uit swalmen of boukoul om precies te zijn
hoop dat je een mooie echo hebt en er zijn altijd mensen die denken dat ze moeten oordelen over iemand anders leven laat ze lekker en geniet je eigen leven dan kom t alles wel oke

groetjes kelly

@ Cindy
nu kunnen we erop los kletsen!!! fijn dat het bij jullie ook helemaal in orde was :)

@wondernmr2
omdat mijn vriend & ik pas 10 maandjes samen zijn & een half jaar geleden hebben besloten om een kind te krijgen vind de familie dat natuurlijk te snel ;) kreeg al een smsje van een nicht: jammer dat jullie het ons niet iets persoonlijker hebben laten weten dan via hyves.... maar alsnog proficiat heb niet gereageerd wij genieten er samen van & diegene die wij belangrijk vonden wisten het & de echo was super hebben ook het hartje gehoord me vriend zei dat ik een verkeerde hardcore plaat in me buik had haha

@ lekky30
ik kom uit Maasbracht me vriend uit Roermond we hebben een huisje gekocht in Maasbrachtbeek hebben eerst samen een appartement in Maasniel gehad maar daar wilde we geen kindje krijgen 3 hoog zonder lift ga daar ook altijd na de stad & me schoonouders wonen nog in Roermond haha heb je hyves? dan kan ik je misschien vinden de echo was super ben thuis gekomen & gelijk on air gegaan op hyves haha heb wel bloedgroep B/negatief dus dan krijg ik misschien wat meer spuitjes... blehhh

liefs Indry

Jammer dat mensen negatief reageren.
Jullie kiezen er bewust voor en zijn er blij mee. Dat zou toch voldoende moeten zijn.
Bij mij waren de meesten erg blij voor ons, maar we waren pas kort daarvoor eindelijk open geweest over onze miskramen.
Het leuke is wel dat sommigen waar je het niet van verwacht het liefste reageren!

Terug
Bovenaan