12 weken en al een buikje

Hoi meiden, ik ben momenteel 12 weken zwanger en ik heb al een buikje. Ik krijg mijn broeken niet meer dicht en niets zit meer lekker. Als we uit eten gaan trek ik een positiebroek aan anders voel ik me helemaal niet top. Hebben jullie daar ervaringen mee?

gr Bianca
 
Oja zeker bij mij begon het al met 10wk.
Gewoon lekker positiekleding kopen.
Geniet ervan.ik had zoiets van hoe eerder hoe beter een buikje.

Gr. Wonder2011
20wk zwanger van 1ste kindje
 
Ook hier al met 10 weken. Was gelukkig nog zomer waardoor ik nog een deeltje eigen kleding aan kon. Maar wel toen ook op zoek gegaan naar zwangerschapskledij, zit wel zo lekker!
 
Ik was toen ook wat dikker, maar volgens mij had het nog niet echt veel te maken met de groei vd baby. ( die pas echt groeien vanaf week 12).
De eerste weken waren het vooral mijn darmen en buikvet dat je schijnbaar direct bij je zwangerschap extra gaat kweken. Maar ik zou zeggen, geniet ervan, het is toch wel gezellig zo'n buikje. En vooral aantrekken wat lekker zit.
 
hier hetzelfde :) morgen 12 weken zwanger, maar ik loop ook al in positiekleding! Heerlijk, voel me er helemaal lekker in! Beter dan je met je knoop van je broek los lopen hahahaha
 
Nee ik herken dit niet, ben nu bijna 16 weken en pas nog steeds maatje 36...al begin ik nu wel echt een schattig buikje te krijgen!! Daarom gisteren 2 zwangerschapsbroeken, rokje en jurkje gekocht! Zo leuk!
 
hier begint het ook een buikje te worden.. ga binnenkort eens mijn zwangerschapskleding eens opzoeken... als ik die kan vinden haha... anders weer op shop ;-)
 
Bij mij groeide het pas vanaf 20 weken, daarvoor altijd nog mijn eigen kleren gedragen. wel had ik de laatste 2 weken de knoop met een elastiekje vast omdat het niet zo goed meer dicht kon.
Nu inmiddels een hele garderobe (ahum) ben zaterdag 30 week... en ging ineens erg hard met groeien..........
 
Terug
Bovenaan