12 weken en al een buikje

Hoi meiden, ik ben momenteel 12 weken zwanger en ik heb al een buikje. Ik krijg mijn broeken niet meer dicht en niets zit meer lekker. Als we uit eten gaan trek ik een positiebroek aan anders voel ik me helemaal niet top. Hebben jullie daar ervaringen mee?

gr Bianca
 
Volgens mij is dat niet zo gek met 12 weken hoor, dat had ik ook. je baarmoeder is nog wel heel klein maar je darmen komen al wat omhoog en zwellen wat meer op. Gewoon lekker een positiebroek aan doen inderdaad, heb je ook langer plezier van je geld :)

Ik heb rond de 12 weken ook een broekvergroter besteld, zeg maar een stukje band met een knoop en een knoopsgat, zodat je broek aan stuk open kan staan. Dan deed ik er een buikband overheen en dan een shirt, zo zag je er niks van en kon ik tot nu (22 weken) mijn gewone broeken nog aan.
Helaas past dat nu ook niet meer.. jammer jammer. Bespaart je een hoop geld!

Goet Roos
 
dit word ons derde kindje en ik had ook al snel een buikje. Ben nu 23 weken en ik voel groot en rond. Onhandig met bukken enzo. Draag ook graag mijn positie kleding of een trainingsbroek nog beter. sommige zeggen zelfs tegen me je moet toch wel niet zo lang meer.... en dan te bedenken dat je de laatste weken het meest aankomt. Ik hou verder geen vocht vast alleeen wat mamavet. En ik heb soms last van me bekken me stuitje enzo als ik te druk bezig ben merk ik dat. Had ik bij de vorigen ook niet

Hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen (knipoog)
 
Terug
Bovenaan