12 weken en alles gaat goed!

Dag dames!

Is alweer even geleden dat ik hier ben geweest.
Ik ben vandaag precies 12 weken en alles gaat prima.

27 maart moet ik weer op controle bij de VK.
Tot die tijd hoef ik er niet heen.
Hebben daar meer ervaring mee?
Vind het wel eng zolang de kleine niet zien, en heb het hartje nog niet gehoord.

Voorderest voel ik me goed. En gaat alles prima.
Festivalkaartje voor 7th Sunday besteld en kaartje voor Queensday.
Meer ga ik dit jaar niet opzoeken.

liefs voor allemaal!

xxxx

hallo!

Heb me net voorgesteld in een ander toppic, Gisteren heb ik een echo gehad en was toen precies 12 weken. mijn volgende controle heb ik pas 9 april. Ik vond dit idd ook heel lang!!!

Ik heb ook het hartje gisteren ook niet gehoord met de echo, maar wel gezien. De week ervoor had ik het gelukkig wel al gehoord met zo'n apparaat.

Verder gewoon lekker gaan genieten!!

Liefs!!!

Ik krijg maar 2x in de zwangerschap een echo. Een bij 12 en 1 bij 20 weken. Omda tik in begin minder ver was dan gedacht dus wel een extra echo gekregen om de groei te controleren.
Daarbij krijg ik bij de VK ook maar om de 4 weken controle (later in de zwangerschap wel vaker)
Dus is heel normaal hoor zo weinig controle en echo's. je kunt natuurlijk altijd bij twijfel je vk bellen met vragen :)

Hoi dames,

Ik ben nu zelf 13,5 week. De laatste echo heb ik met 10 weken gehad en de volgende pas met 15 weken, 5 weken wachten dus. Op aanraden van een andere forum gebruiker heb ik een doppler gekocht via internet dat is een apparaatje waarmee je heel onschuldig het hartje van je baby kan horen. Het is wel even weten waar je moet zoeken en je moet er tegen kunnen dat wanneer je het hartje niet kan vinden je niet helemaal in de stress schiet! Als je dat kan is het een super oplossing. Vind het heerlijk zo af en toe even naar ons kleine te luisteren nu ik zo lang moet wachten op een echo!

Terug
Bovenaan