12 weken en nog steeds hele dag door overgeven en misselijk

tja de titel zegt het eigenlijk al, ik was maandag 12weken zwanger en ben nog steeds de hele dag door misselijk en spuug nog steeds alles eruit, twee keer tegen uitdroging aangezeten.

bij mijn eerste zwangerschap heeft dit tot 7 1/2 maand aangehouden,dus ik hou mijn hart vast. toch heb ik het gevoel dat het deze keer minder lang gaat duren.

zijn er hier meer vrouwen die 12 weken of verder zijn en nog steeds misselijk en spugen en of tot wanneer heeft het bij jullie aangehouden.
 
Houi broertje of zusje,

Ik ben nu 23 weken zwanger, en nog steeds met vlagen misselijk en aan het overgeven.
Niet elke dag, maar het verschilt per dag.
Het is wel vervelend , maar later op de dag verdwijnt het ook wel weer.

Ik heb ook bij sommige dingen dat ik moet kokalzen, en dan niet echt overgeven.
Dan smaakt het me eerst wel goed, maar een paar hapjes verder niet meer.

Maar goed, verder heb ik geen klagen.. :)

Ik hoop voor je dat het snel beter met je gaat, want tegen uitdroging aanzitten is ook niet fijn.
Sterkte.

Liefs Mama 2be
 
Hoi hoi,

Ik ben tot 23 weken ziek geweest; overgeven en misselijk zijn. Toen ben ik er even vanaf geweest; vanaf 30 weken begon het weer.

Ik hoop voor je dat je dat niet krijgt!

Succes

Gr. Astrid
 
Hey,

Ik ben deze zwangerschap ook tov mijn eerste zwangerschap echt beroerd.
Veel misselijk gelukkig niet overgeven maar wel kokhalzen.
Maar als je al 2 keer tegen uitdroging aan hebt gezeten zou ik als ik jou was even naar de ha gaan.
Zeker omdat je bij je eerste zw-schap tot 7,5 maand zo ziek bent geweest.
Er is med die je kunt krijgen tegen de misselijkheid die geen kwaad kunnen voor de baby.
sucses ermee.

gr Louise
 
hoi,
Zelf had ik ook lang last van misselijkheid en overgeven. toen was het gelukkig een paar weken weg. Nu ben ik 32 weken en moet ontzettend uitkijken want als ik ga liggen komt het allemaal weer omhoog. Dus ik let er erg op dat ik geen paprika binnen krijg en kruidige dingen en niet te vet.
Ook kan ik alleen water drinken want van de rest (vooral prik) word ik erg beroerd.
Dus misschien ligt het bij jou ook wel een beetje aan het eten of drinken? heb je daar al eens opgelet?
 
hi,

ik heb medicatie voorgeschreven gekregen, echter verergerde dit bij mij alleen, de eerste zwangerschap heb ik iets gehad, ik weet niet meer hoe dat heet en deze zwangerschap heb ik emasafine ofzo gehad, maar door iets wat daar in zit werkt het juist afferechts. de reden dat ik zou misselijk ben is omdat mijn lichaam niet goed reageerd op het zwangerschapshormoon.

ik zou hier dan ook iedere zwangerschap last van hebben.

eten maakt bij mij niet uit, de ene dag kan ik iets wel hebben en de andere dag niet, wel hou ik een beteje rekening met wat ik eet maar dan meer zo van. dit eet ik niet want als ik dit moet uitspugen.....

achja, we wachten wel af 20 augustus moet ik weer naar de bedrijfsarts, kijken of ik dan weer moet gaan werken of half of niet.

ik werk in de kinderopvang met jonge kinderen en kan dus niet spugend en maar half aanwezig werken, dan kan ik de zorg van de kinderen niet voldoende op me nemen.
 
Terug
Bovenaan