12 weken en onzeker

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben een beetje onzeker tis me eerste zwangerschap ben nu bijna 12weken zwanger en met 10weken heb ik het hartje volop zien kloppen maar soms heb ik het idee dat het hartje er miss mee uitschijt maar das meer een gevoel omdat je zo graag dat kindje wilt had vandaag ook steken in me onderbuik en zo te lezen moet het bandenpijn zijn kan iemand mij helpen om niet meer zo onzeker te zijn over het kindje gr jay_jm

Hoi hoi,

De begin periode is een onzekere tijd, maar ze zeggen; wanneer je het hartje hebt zien kloppen, zit het goed. Ik had na het zien van het hartje ook ontzettend veel kramp in mn onderbuik en even ervoor had ik ook bloed verloren. Ik kan je vertellen dat het indd. bandenpijn is. We zijn nu 20 weken en 4 dagen en zeerzeker van de eerste ben je veel meer onzeker, omdat alles nieuw is. Kop op, het komt helemaal goed!!

Groetjes, Mariëlle.

hallo jay

je bent niet de enige hoor die zo onzeker is,want ik ben het ook heel erg.
ik ben nu zelf 16 weken zwanger en heb al 2 echo s gehad,ik kan pas echt gerustgesteld zijn als ik de 20 weken echo heb gehad.
ik denk dat het komt omdat we allebei zwanger zijn van ons eerste kindje..
ik denk ook bij alles wat ik voel of het wel goed zal zijn wat ik voel.
t is best moeilijk om te denken dat alles goed is,ik ben ook veel minder blij dan dat ik had verwacht dat ik zou zijn..maar dat komt alleen maar door die onzekerheid.
maar we moeten maar denken...dat we blij moeten zijn dat we zwanger zijn geworden,want er zijn ook genoeg vrouwen bij wie het niet lukt en zolang het er zit zal t allemaal wel goed zijn toch??
heb je trouwens al een echo gehad??
zodra je die eenmaal hebt gehad heb je tenminste ook een bevestiging dat er wat in je buik aan t groeien is!
ik hoop dat je wat aan mijn verhaaltje hebt en dat er hier nog 1 is die net zo onzeker is aan jou...maar zodra die buik eenmaal aan t groeien is word je steeds zekerder!

veel succes

liefs chanisse

Hallo, het is echt heel normaal om onzeker te zijn. Ik kon tot mijn eerste echo niet eens geloven dat er een kindje in mijn buik groeide. Ik ben nu 36 weken en 2 dagen en nog steeds voel ik me wel eens onzeker. Ook voor mij is het de eerste zwangerschap en je weet niet wat je moet voelen. Pijn of steken in de onderbuik had ik ook. Als je je ergens zorgen over maakt bel je gewoon de vk, die zijn daar voor, en ook op dit forum kan je je gevoelens delen met andere vrouwen. Dat geeft ook een hele geruststelling. Succes met je verdere zwangerschap. Groetjes Ellen

hihi ik ben geloof ik onzeker over alles.
en ik baal er van dat ik me zo'n zorgen maak maar volgens mij is dat alleen maar heel gezond en normaal.
zeker bij een eerste kindje.
maar goed een zwangerschap is eigenlijk ook een beetje een stressperiode hoor.
allemaal onzekerheid en nieuwe dingen die op je afkomen,dingen die je niet kan zien maar wel wil weten..
ik denk dat iedereen er ooit wel last van heeft gehad.
(moet je mij horen praten,stresskip de eerste..hmm...)
probeer er toch gewoon van te genieten en zolang er geen vreemde dingen te zien zijn van buiten,is het binnen vast ook wel goed!!!!
groetjes moniek 15 wk 4 dgn

Terug
Bovenaan