12 weken grens

vandaag 12 weken zwanger!!!!!
heb al wel mijn zwangerschapsbroeken aan van de vorige zwangerschap, want merk toch dat mijn buik savonds aan het protesteren is als ik mijn eigen broek aan heb.
moet er nog even aan wennen. want nu zie je toch echt al een beginnend buikje.
maar ja, is alleen maar leuk.
hoever zijn jullie nu?

Ik ben vandaag 12 w en 4 dagen zwanger! moet zeggen dat ik me langzaam weer een beetje beter voel en daar ben ik ERG blij mee hihi :) met nog 3 jonge kindjes rondlopen is het allemaal best zwaar! Ik begin ook al aardig te groeien. Me schoonzusje vertelde me al dat ik zo dik al ben dat ze me aan het eind van de zwangerschap vooruit mag rollen! ( gelukkig weet ik wie het zegt en kon ik er hard om lachen! )
heerlijk he die grens! en nu op naar de 20 weken ;)

Groetjes
Raya

Lekker he , als je eenmaal die 12 weken gepasseerd bent, heb je de echo ook al gehad? Het is nu al echt een compleet kindje he, zo mooi!

Ben nu 9 wk en 4 dagen. Moet zeggen, ik kan niet wachten tot ik wat verder ben!
Ging me bij de vorige zwangerschappen wel iets beter voelen na verloop van tijd en daar ben ik wel aan toe! Heb ook 2 kleine kinderen rondhobbelen en ik vind het ook erg pittig!

Maar ik ben na 12 weken nog steeds niet helemaal ontspannen. Heb eens een miskraam gehad met 14 weken...

hoi mama nm,

dat is wat minder.
kan me voorstellen dat je je dan nog steeds druk maakt.

heb inmiddels al 2 echo's gehad. de eerste was eigenlijk nog niet goed te meten hoever ik was (was toen ongeveer 8 weken) en dus heb ik er nog 1 gehad met 10 weken en 4 dagen.
nu mga ik 11 oktober weer naar de vk. voor nog een echo
en dat vind ik toch erg :).
ben behoorlijk misselijk gweest de afgelopen weken (meer dan bij de eerste van nu bijna 2 jaar). maar dat gaat nu gelukkig alweer een stuk beter.

hey, ik ben nu 11 weken en 1 dag! ik heb volgende week donderdag mn eerste echo, ben echt super benieuwd, en ik hoop natuurlijk dat alles goed gaat!
ik hou jullie op de hoogte!

groetjes Mariek

ik ben 9 week en 5 dagen zwanger en tel echt bijna de dagen af naar de 12 week, lijkt me heerlijk om er dan gewoon over te kunnen praten. 6 oktober hebben we onze 2e echo om te bepalen hoe ver ik ben. hier kijk ik erg naar uit.

Hey,ben nu 10 weken zwanger en nog steeds moe! Misselijkheid is gelukkig al iets gezakt...maar het is zeker vermoeiend met een kleintje om je heen...Bij de eerste heb ik het echt niet zo zwaar ervaren...
Positiekleding heb ik nog niet aan...kan mijn heupbroeken gelukkig nog aan...scheelt dat ik wat kilo's kwijtgeraakt ben voor mijn zwangerschap en dat mijn broeken eigenlijk te groot waren geworden....
Dinsdag de tweede termijnecho,gaan we ons smurfje voor de derde keer zien!

Hoi Hoi,
Ik ben nu 10 weken en 5 dagen.
Afgelopen disndag mijn 3e echo gehad.
Ik word ivm met 4 eerdere miskramen en medicijn gebruik daarvoor extra in de gaten gehouden door de gyneacoloog. Maar het zag er nu allemaal zou goed uit dat ze me heeft over gedragen naar de ziekenhuis verloskundige. 4 Oktober mag ik daar heen voor een afspraak en echo. Ben dan 12 weken en 1 dag. Kan niet wachten tot het zo ver is. Dan kunnen we eindelijk de rest van de familie en onze vrienden inlichten! En dan kan ik er hopelijk van gaan genieten!
Groetjes MMdJ

Terug
Bovenaan