12 weken grens

Yes, sinds vandaag voorbij de 12 weken grens. De beeb zit er nog steeds....ik ben toch wel opgelucht dat het Tot nu toe goed mag gaan. Volgende week dinsdag heb weer een echo en gaan we het hartje luisteren, kan bijna niet wachten en heb mijn week goed vol gepland.

Volgende week begint mijn studie ook weer, hopelijk start ik goed:)
 
Hoi Hoi,

Ik zit nu ook op 12+2. Toen ik een week of 8 a 10 was dacht ik dat ik v.a. 12 weken echt ging genieten van deze zwangerschap maar dagelijks maak ik me zorgen of alles wel goed gaat daarbinnen. Ook al is het mijn 4de zwangerschap (en 4de kindje). Misschien juist wel daarom. Ik loop erg met de gedachte: ik hoor zo vaak dat het niet goed is gegaan dus waarom zou het mij een 4de keer gegund zijn om een gezond kindje te krijgen"
maar ik moet dat echt gauw van me afzetten want anders heb ik nog een hele moeilijke 6 maanden...
Heel veel plezier met het luisteren van het hartje..lekker van genieten!!!!!

Groetjes!
 
ik ben ook over de 12 weken grens heen maar ben blij als ik volgende week het hartje hoor.dan ben ik helemaal weer relax!!!

Succes verder en geniet ervan op naar het tweede trimester
 
Hoi,
Ook wij hebben gister de 12 weken grens gehaald! We hadden gister ook weer een echo en hartje gehoord, dus heel fijn gevoel om te zien en horen dat alles goed is. Daarnaast was het nu ook weer echt een mini mensje wat door mijn buik aan het stuiteren was, toch een heel ander gezicht dan met de 9 weken echo. Wij waren de laatste die de twaalf weken moesten paseren, dus eigenlijk kunnen we nu hard op zeggen tegen iedereen:
JOEHOE, We hebben de eerste drie maanden gehaald! GEFELICITEERD ALLEMAAL!
Liefs,
Mar
 
Wat ontzettend leuk om te lezen allemaal.
Soms denk je wel dat je de enigste bent die twijfel heeft en alles eng vind. Nu we eindelijk de drie erge maanden voorbij zijn, kan ik alleen maar lache, ik vind het allemaal zo geweldig! Heerlijk zwanger zijn en nog geweldiger vind ik het om tegen andere te mogen zeggen. Ja we zijn trots en dat mag iedereen weten!
 
Terug
Bovenaan