12 weken na keizersnede

<p>Hey,</p><p>ik ben 12 weken geleden bevallen( keizersnede).. 7 weken daarna begonnen met de pil .. ongesteld geworden in de stopweek nu weer een week bezig met de nieuwe strip! </p><p>2 weken geleden tijdens de stopweek echt een behoorlijk groot stolsel verloren wat er doorzichtig/huidkleurig uitzag.. verder niks geks maar nu heb ik ineens weer helderrood bloedverlies dat is gekomen door het vrijen en houd nu al een paar uur aan op en af.. </p><p>nou heb ik ook last van duizeligheid al een paar weken.</p><p>zwangerschapstest uiteraard al gedaan!</p><p>heeft iemand hier een antwoord op wat dit kan zijn?</p><p>xxx</p><p> </p>

Hoi. Ik heb ook een ks gehad. Ik kan me herinneren dat ik ook stolsels ben verloren en bloed. Ik meen me te herinneren dat ik ca 2,5 maand a 3 mnd na mijn ks begonnen ben met de pil. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Al kan je natuurlijk altijd bellen voor advies. Duizeligheid kan duiden op veel bloedverlies. Je zou daardoor een middel kunnen halen wat ijzer bevat. Dat heb ik ook gemoeten na mijn ks. 

Hier 8 maanden terug een keizersnee gehad. Na 3 maanden weer begonnen met de pil. Mijn menstruaties waren de eerste 4 maanden wel heel heftig. Pas sinds een maand of 2 lijkt het weer 'normaal'. Ik ben 2x enorm doorgelekt (jawel, op mn werk...) dat was 4-5 maanden na de bevalling. Het duurt een poos voor je lichaam alles weer op orde heeft. Dat je nog een groot stolsel verliest is niet heel gek. Het kan echt lang duren voordat alles uit je lijf is. 
Mijn eerste bevalling (2.5 jaar terug) was een gewone bevalling, ook hierbij duurde het wel zo'n 5 maanden voordat mn menstruatie weer normaal was en ik geen enorme hoeveelheden bloed meer verloor. Dus dat is allemaal wel normaal, maakt niet uit of je een keizersnee hebt gehad of vaginaal bevalt! 
Wat betreft aanhoudend bloedverlies na het vrijen en duizeligheid, dat moet je wel even in de gaten houden. Misschien heb je idd ijzer tekort. En één keer een paar uur wat bloedverlies na het vrijen is niet direct zorgwekkend, maar wel als het steeds terugkomt. Het kan zijn dat er vanbinnen iets nog niet goed genezen is.

Kan het nog van de keizersnede komen? Ik heb ook een keizersnede gehad en het bloeden heeft bij mij tot 12 weken geduurd of het komt omdat je cyclus nog niet goed op gang is gekomen 

Terug
Bovenaan