12 weken zwanger en bloedverlies

<p>Goede morgen dames</p><p>Wat ben ik vanacht geschrokken ik moest plassen en ineens allemaal bloed verder geen krampen nu word het iets donkerder en minder wie herkent dit is het nodig om een vk te bellen </p>

bellen! Ja zal wss op controle moeten voor een echo om te kijken of het geen miskraam is.
Het kan 2 kanten opgaan...
Ik heb hetzelfde meegemaakt, maar er was wel nog een hartje dat kloptte. Ik heb twee weken moeten rusten tot het bloedverlies gestopt was. Mocht ook niks smeer tillen, geen bad nemen, geen betrekking.
Ondertussen 28 weken zwanger...

Bel even met je verloskundige als je jezelf een beetje zorgen maakt. Zij zullen dan waarschijnlijk een echo laten maken. Succes!

Inderdaad toch maar even gebeld ze heeft me gerust kunnen stellen het neemt nu al af en dat zou goed zijn.
Reden dat ik me vooral zorgen maakte is omdat ik een aanrijding heb gehad met de auto toen werd er ook gezegd als je gaat bloede bellen (alleen dat was alweer ruim een week geleden) nu even rustig aandoen en mag even niet zwaar tillen en natuurlijk in de gaten houden bij twijfel gewoon weer bellen 

Dankje voor jullie reacties!

Ik heb dat ook gehad, bij 12 en 14 weken. Best een hevige bloeding. Blijk gewoon goed doorbloed te zijn. 
Voor een volgende keer, gewoon bellen. Ze stellen de juiste vragen en meestal komen ze dan tot een conclusie, beter dan zelf of hier anderen vragen om een conclusie. De VK helpt je graag hiermee. 
Succes en sterkte vanwege de aanrijding, dat is niet niks.  

Ik heb het bij 11 weken ofso ook gehad. Kwam puur door het drukken op het toilet wat blijkbaar bloed opleverde. Kwam zeker uit de vagina. Ik heb 1 dagje rustig aan gedaan (hielt 2 dagen aan), maar daarna gewoon alles weer gedaan hoor qua sporten. Maar bij mij was er wel een reden. Had je toevallig seks gehad bijv de avond ervoor? 

Terug
Bovenaan