12 weken ZWANGER..en nog steeds ONZEKER..

A

Anoniem

Guest
Hallo dames ..

Gisteravond een vette ruzie gehad met mijn partner ik weet het gewoon niet meer hij heeft me zelfs een klap gegeven k helemaaal in de stress en janken heb hem de deur gewezen en ben nu alleen ...voel me helemaal niet goed ..gisteravond een sigaret gerookt terwijl ik daar al langer dan 1 jaar mee ben gestopt..ik weet niet wat ik moet doen en denken ...Denk dat het ook niet goed gaat met de bby door die sigaret misschien dat ie niet meer leeft ..help!!! Dinsdag naar verlos en dan hoop ik dat alles goed is wat zouden jullie doen in mijn situatie ..

Groetjes

Hallo Zoraida,

Wat zit je in een moeilijke situatie meid.

Ik heb eerder over jullie relatie gelezen op dit forum.

Ik vind het echt niet normaal hoe hij met jou omgaat.

En je bent nu zwanger, je hebt dan meer aandacht nodig vind ik.

Ik heb ook wel eens ruzie (komt door mij hormonen enzo) met mijn man maar mij slaan moet hij maar DURVEN

Ik hoop dat het goed komt tussen julie , tenmisnste voor jullie kindje

Met 1 sigaretje gaat je kindje niet dood hoor, maak je maar geen zorgen.

Ik kan als je wil altijd met je praten, want alleen wij zwangeren kunnen elkaar goed begrijpen

O ja voel je je kindje al?

want je zegt ik voel niks misschien is ie dood

Veel sterkte,

Groetjes mama van Emir en 13 wk zwanger van ons 2e wondertje

Hoi ..

Ja ik voel me kind niet nee ..maar dat is ook nog niet mogelijk daar is het nog te vroeg voor ik maak me gewoon veel zorgen ..de laatste keer dat ik me kind zag op de echo ging alles hartstikke goed hartje klopte al heel erg goed..
Ik weet ht niet meer komt gewoon omdat ik me zo druk maak ...soms hoor ik wel van die belletjes dan denk ik dat ie aan het zwemmen is want klinkt heel anders dan als ik honger heb ..
Nog 2 daagjes en dan ben ik er...

Hele moeilijk situatie zit ik ..ben nu van plan om alles alleen te doen eerlijk gezegd ..ik heb tog niets aan hem als hij zo doet tegen mij bezorgt mealleen stressss

Hoi Zoraida,

Ook ik heb een moeilijke relatie achter de rug. Ik heb twee meiden (6
en 4) van deze man. Er waren zeker ook leuke tijden en daarom twijfel
je wsl.

Maar ik heb een hele lieve man ontmoet en nu al 1 kindje van hem en de tweede onderweg. Dus het kan ook anders....

Ik had allemaal ontstekingen in mijn baarmoeder en daar ben ik nu dus
helemaal vanaf. Ik zou nooit meer kinderen kunnen krijgen en zie nu.

Allemaal door de stresssss....

Ik zou zeggen, kies voor jezelf en de baby! Hoe moeilijk het ook is, maar het kan dus ook anders.

Sterkte en succes met je beslissing,

Vanessa

Moeilijke situatie meid, lastig voor je hoor! Weet verder niets over je relatie verder maar denk wel goed om jezelf en die kleine in je buik hoor! Ik vind dat jouw vriend je niet mag slaan!!!!
En roken is natuurlijk niet goed voor de baby maar hij gaat echt niet meteen dood door 1 sigaret, probeer je daar maar niet al te druk om te maken. Heel veel sterkte de komende tijd en denk om jezelf. Bespreek eventueel jouw situatie met de vk.
Liefs Tara

Jullie hebben egt gelijk gewoon voor mij en de bby kiezen ...Wat erg dat ze dat vertelden dat je geen kinderen meer kon krijgen ..
Nu zie ik ook wat stress kan aanrichten ...maar niet stressen is makkelijker gezegd dan gedaan ..
Ik ga nu ook egt mijn best doen en geen gekke dingen in me hoofd halen want dat maakt mij ook gewoon gek! Ik hou egt veel van vader van me kind maar wat hij mij allemaal aandoet is gewoon niet goed.. en hij begrijpt mij ook niet ik zeur ook best veel moet ik eerlijk toegeven maar zo was ik nooit hormonen he...

En dan zegt ie ja je schuift het allemaal op je hormonen ik zeg nou als jij zwanger kon zijn dan zou ik precies zo doen tegen jou kijken hoe jij je dan voelt...maar ik ga niet meer stressen...athans ik  ga heeeel hard me best doen  

Terug
Bovenaan