<p>Goedemiddag allemaal! </p><p>12 weken zwanger precies vandaag! Wat voel ik mij sinds een paar dagen ontzettend slecht. Vanaf week 8/9 begon ik al iets misselijk te worden maar na wat eten was het ook weer weg. Ook kokhalzen gelukkig niet spugen. Nu sinds maandag voel ik mij zooo en zooo slecht dat ik niet eens meer blij kan zijn! En ik heb dit wel eens gelezen van anderen en toen kon ik zooo boos worden als mensen dit zeiden toen ik zelf nog niet zwanger was! Want had er alles voor over en zou zo super misselijk willen zijn als ik maar zwanger was! </p><p>Ik baal echt ontzettend van mezelf op dit moment slapen wil. Maar als ik opsta voel ik me slecht en word ik weer misselijk krijg hoofdpijn en ga kokhalzen. Als ik doorzet kan ik overgeven maar dat probeer ik niet te doen. Ook eten is lastig hoef echt niets probeer crackers, beschuit en droog brood te eten want anders groeit de baby natuurlijk niet dus daarom eet ik ook! </p><p>Zit nu in huis ziek. Want werken kan ik echt niet. Mensen tips?? Die dit hetzelfde hebben meegemaakt?? Tot hoelang duurt dit? Ik dacht echt dat het na 12 weken minder werd </p><p>Sorry voor het lange verhaal. </p><p>Liefs Demi</p>