12 weken Zwanger!! Mijlpaal.

Hai meiden , vandaag ben ik 12 weken zwanger en weet ik dus al weer 8 weken dat we 2 baby s krijgen!!
Wat een mijlpaal! Morgen DE echo met nekplooi en uitslagen van mijn bloed onderzoek.
Ik voel me top, nergens last van...lig alleen om 21.oo uur echt in bed.

Nu lig ik wel als ik snachts wakker word zoo te piekeren...de verbouwing...het hele huis gaat nog op zijn kop....ik kan niet wachten tot dat voorbij is en dat ieder kind een mooi kamertje heeft en dat ik daar nog volop aan mee kan werken...(hihi..ik lig nog wakkerder van het idee, dat ik een te grote buik heb en alles moet laten doen...;-) )
Meiden ..fijne woensdag.
x marin

Gefeliciteerd! Lijkt me heerlijk om die magische grens bereikt te hebben. Geniet er dus maar lekker van, en maak je vooral niet te druk over dingen die een ander ook voor jou zou kunnen doen. Doe wat kan, maar meer ook niet!

Hey marin!

gefeliciteerd! Vandaag ben ik 11 weken zwanger haha. Loop precies een week achter.
Ben jij ook al zo aan het groeien. Manlief en dochter schrokken ervan dat ik met 2 dagen ontploft was hahahaha
Dat piekeren ken ik wel hoor, hier ook slechte nachten, hopelijk is het snel weg en kunnen we weer heerlijk doorslapen hahaha

x Marjolein

Gefeliciteerd zeg! Heerlijk dat je op de 12 weken zit en je dan morgen nog een echo hebt.

Ik heb de 25ste weer een echo en dan ben ik ook 12 weken.. dan begint het echte genieten voor mij!

Hee Marinde,

Super, mooie mijlpaal bereikt! Haha ik weet precies wat je voelt, wij gaan ook nog een grote verbouwing doen.... dat wordt nog wat! Het meeste beneden, de keuken en woonkamer gaan op de kop. Maar boven alleen wat kleine dingen dus dat scheelt! Succes alvast ;-)

Terug
Bovenaan