12 weken zwanger

<p>hoi hoi,</p><p>ik ben vandaag 12 weken en 4 dagen zwanger.</p><p>Ik heb een goede echo gehad met 7 weken en 4 dagen. </p><p>Met 10 weken en 3 dagen die er goed uit zag en waar veel beweging op te zien was.</p><p>voor de zekerheid met 12 weken nog een echo laten maken omdat ik erg onzeker en bang was voor een miskraam. Deze echo was weer goed en het kindje was goed gegroeid en de verloskundige vertelde me dat ze een gevuld blaasje zag. Ook zei de verloskundige dat de kans heel klein is dat het nog fout zal gaan.</p><p>Na deze echo ben ik gaan genieten van mijn zwangerschap wetende dat het altijd mis kan gaan.</p><p>sinds een paar dagen voelt het soms alsof ik het kindje voel bewegen. Eerst dacht ik dat het mijn darmen waren maar het blijft al een paar dagen en veranderd niet. Zou het kunnen dat ik de kleine nu al kan voelen?</p><p>groetjes!</p>
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap ?
 
de eerste 12 weken zijn altijd het spannendste. ik had precies het zelfde zoals jou, was onzeker en was ook bang dat ik een miskraam zou of had gehad. Gelukkig had ik nooit bloedingen gehad en buikkrampen en dat waren goede tekenen dat ik geen miskraam heb gehad. Na 12 weken ging ik ook lekker genieten.
 
vanaf 12 weken is het best wel pril om je kleine te voelen. Zelf voelde ik mijn kleine man pas met 16/17 weken. Ben nu inmiddels 37 weken en nu voel ik hem nog meer dan ooit ? en dat is een heerlijk gevoel. 
 
Terug
Bovenaan