12 weken zwanger

<p>Hallo iedereen, </p><p>Ik ben op dit moment 12 weken en een paar dagen.  sinds een paar dagen tot een week  heb ik helemaal geen symptomen, geen gevoelige borsten of tepels ze voelen ook niet meer zo gespannen aan ik maak me een beetje zorgen. Ik heb voor de rest ook geen andere symptomen ik had met 7 weken eerste echo toen zag ik het hartje kloppen, en heb aanstaande donderdag een echo maar het duurt zo lang.  Wie heeft dit ook? Groetjes miryam </p><p> </p>

Ik heb dit ook. Gisteren was ik heel de dag thuis bezig waardoor ik in de avond bandenpijn had en daar bleef het ook bij. Mijn symptomen zijn met 9 aanzienlijk verminderd, maar ik had vorige week wel een goede echo ?. Ik heb pas over 4 weken weer een afspraak. Als ik het niet trek, ga ik gewoon naar het hartjes spreekuur. Dan mag je naar het hartje luisteren als je het even niet trekt. 

Tis normaal dat t nu afneemt of verdwijnt. Sowieso is het tweede trimester meestal heel relaxt en redelijk klachtenvrij. Geen zorgen.

Heey stephW, aah oke dat wist ik niet ik heb wel last van gegrom in me buik weet niet precies hou ik het moet omschrijven.

Heel herkenbaar!! Ik heb ook gehad dat sommige symptomen (tijdelijk) weg waren, zo deden mijn borsten al vreselijk pijn voordat ik überhaupt wist dat ik zwanger was, maar rond week 8/9 was dit ineens weg. Ook de misselijkheid is bij mij tijdelijk wat minder geweest ronde week 10, om daarna weer in alle hevigheid terug te komen tot aan de 15e week.
Ik weet dat dit je heel onzeker kan maken, dat was bij mij ook echt niet anders, maar het zegt helemaal niets! Het enige dat ik je mee kan geven is dat je je er niet te druk om moet maken, ik baal er achteraf van dat ik me in het eerste trimester zoveel zorgen heb gemaakt.
Geniet maar van het wonder in je buik.

Hallo ik heb dit ook gehad duizelig misselijk hoofdpijn pijnlijke tepels. Nu is het over hen gisteren nog een echo gehad en alles is goed met de baby ben ook 10 weken en 1 dag

Terug
Bovenaan