12 weken zwanger

Eindelijk zijn we 12 weken zwanger. Ook al zegt het misschien niet veel, maar toch prettig om uit de eerste onzekere weken te zijn! Ik kan nu niet wachten tot ik de kleine kan voelen.

Ook de 20 weken echo staat gepland op 23 juni, de dag dat we ook terugkomen van Curacao :).
 
He Martine,

Gefeliciteerd voor zowel de baby als voor je aanstaande huwelijk. Erg leuk dat je zoveel leuke dingen hebt om naar toe te leven.

Geniet in ieder geval van elk bijzonder moment en geniet ook de komende tijd vooral samen nog even, voor je het weet zit dat er niet meer in ;)

 
Dank je! Jullie ook gefeliciteerd met de mijlpalen en inderdaad er heerlijk van genieten! Op naar de 20 weken echo!

Geert jij zit in het zelfde schuitje! dus ook nog ff genieten van alles wat komen gaat. Lekker druk maar wel erg leuk!
 
He Martine,

Bij ons zit het huwelijk er nu aan te komen. Nog ruim twee weken dan is het zo ver. Mijn vriendin is afgelopen maandag haar jurk wezen passen, hij paste nog wel maar zat al wel wat strakker.

Nu moet ze de maandag voor het trouwen terugkomen. Ze vermaken hem dan ter plekken. Moet zeggen dat het een hele geruststelling is voor mijn vriendin. Ze heeft de jurk namelijk gekregen van haar moeder en was als de dood dat hij niet meer zou passen :)

Jullie nog druk met het regelen van alles?? Of heb je het meeste al gedaan?
 
Terug
Bovenaan