12 weken

Hey!
Ik vraag me nou toch echt even af hoe het zit:12 weken zwanger is een soort mijlpaal. Maar is dat nou na 12 weken, dus de dag dat je 13 weken zwanger bent, of op de dag dat je 12 weken zwanger bent?????????xxx
 
als je je 13e week ingaat,maar een mijlpaal weet ik niet of je het zo kunt noemen,het kan altijd nog anders gaan dan je verwacht dus krop je niet op die 12 weken vast
 
een vriendin van me had een miskraam met 14 weken. voor mezelf heb ik opgelucht ademgehaald rond 16 wk.
maar als je echo goed was is de kans niet zo groot volgens mij dat t vruchtje alsnog afsterft.

maar zoals anoniem hierboven schreef, het kan altijd misgaan, dar heb ik me ook maar op ingesteld. en toch genieten van je zwangerschap!! het is nu nog niet zoveel, al ben je nog zo misselijk
sterkte!
petra
 
Volgens mij is het bij 13 weken (dan ben je namelijk precies 3 maanden zwanger), maar ik heb 12 weken aangehouden. En tuurlijk kan het altijd fout gaan, sterker nog, ik kan straks ook onder een tram lopen ;-). Om een mijlpaal aan te houden van 12 of 13 weken is helemaal niet erg. Die mijlpaal is er om het met een gerust hart aan je familie etc. te vertellen.
En dat het daarna dan fout kan gaan: dat percentage is zo laag. Genieten dus!
 
Hoi
inderdaad 13 week is het.ik vind een mijlpaal!mag je best een beetje blij zijn want dan is het grootste risico dat het misgaat voorbij.
ik was erg blij met de 13e week.

liefs en succes
 
Terug
Bovenaan