12 weken

zo vandaag ben ik 12 weken precies en ik voel me goed de misselijkheid is ver weg alleen echt nog maaar met etens tijd en de rest van de kwaaltjes is ook een stuk minder alleen de moeheid dat wil nog niet maar met een 2 de is het zowiezo moeilijker om rust te nemen en dan nog eens het werk erbij is toch heftiger dan ik me had bedacht maar goed het eerste stukje zit erop
we gaan nu de lekkerre tijd in de feestdagen staan voor de deur en voor je het weet zit je weer op de helft en dan gaat het daarna allemaal nog sneller

hoe gaat het met jullie andere dames allemaal
hoe denken jullie erover en hoe zien jullie de komende tijd tegenmoet

groetjes kelly

Ik ben vandaag precies 13 wk zwanger.
Voel mij vanaf de 12wk weer top.Misselijkheid ben ik gelukkig al vanaf week 8 vanaf.Moeheid zo nu en dan,maar mag zeker niet klagen.
Buikje begint al aardig te groeien dus ik ben helemaal happy.

Ik ben vandaag 10 weken! Dus al een kwart gehad.
Ik ben nu minder moe en misselijk dan eerst, maar bij vlagen heb ik er nog wel last van hoor. Dinsdag eindelijk voor mn eerste echo, spannend! Als dan alles goed is, dan gaan we het aan iedereen vertellen en kunnen we helemaal gaan genieten!
Ik denk wel dat alles goed is hoor, heb de normale kwaaltjes en mn buik is al ietsje gegroeid, dus ik maak me eigenlijk geen zorgen op het moment!

gek he? hoe alles na 12 weken minder wordt? Ik ben nu 13w1d en voel me ook sinds een week weer een stuk beter! Veel meer energie gelukkig! En de misselijkheid is er ook bijna niet meer gelukkig!
Maar ik ben heel erg blij dat ik weer energie heb! Heb daar meteen maar gebruik van gemaakt en de ramen (eindelijk weer eens) gelapt. Daar zie ik altijd als een berg tegenop aangezien wij 5 grote ramen, tuindeuren met 2 ramen en 2 ramen erlangs en de voordeur hebben om te lappen. En dat is dan alleen beneden nog maar.. Jullie snappen, het is niet echt mijn hobby ;)

Ik ben 13 weken zwanger. Heb een goede echo gehad en vorige week voor het eerst het hartje gehoord. Nu ben ik veel minder misselijk, maar nog steeds even moe.
Bijna iedereen weet het nu wel en dat vind ik erg fijn, nu kan ik er gewoon over praten!
Ik heb alleen de laatste dagen een beetje een rare bui. Ik voel nog niks, je ziet nog niks en niet meer misselijk, soms voel ik me gewoon niet zwanger.
Misschien ook omdat de ergste stress weg is, maar ik zit nu een beetje in een dipje. Ben ook erg huilerig.
Hebben meer mensen dat?

Hoi hier nu 10 week en 4 dagen, en misselijkheid is hier ook bijna weg. Zo nu en dan nog een vlaag... Warm eten is nog niet denderend, dat stond me zaterdag nog tegen, zo erg dat ik na 2 happen genoeg had.
Verder krijg ik ook weer wat meer energie, en zoals ik bij een ander kopje al neergezet had, heb gisteren voor et eerst het hartje gehoord dmv een angelsound. WOW!!!
Nou moet zeggen dat er nu een heel stuk onzekerheid weg is waarvan ik niet eens doorhad dat dat er was haha.
Morgen naar de verloskundige en dan zullen we het hartje vast weer horen, dus wij genieten volop.
Duizelingen/flauwvallen is ook minder inmiddels, dus we gaan nu eindelijk de goeie kant op!

Terug
Bovenaan