12 weken

hoi meiden!

volgens mij is iedereen nu (bijna) de 12 weken voorbij of niet?

Zat me dit net te bedenken, ik ben morgen nl 12 weken zwanger, en 29 juli uitgerekend ;) dus veel mensen kunnen er niet na mij zijn uitgerekend in juli haha

Hoe gaat het met iedereen? Nog ziek/moe? Ben even benieuwd naar jullie!

Liefs,

Misselijkheid is zo goed als over gelukkig!@!
eten gaat steeds beter!

ik merk dat ik me energie een beetje moet verdelen en dat vind ik lastig want ik ben nogal een explosief persoon! maar na 1 explosie donder ik alweer in elkaar dus dat is lastig!

ben zaterdag 14 weken.
en jij??

kuss

@ inkiepinkie, hoop voor je dat het snel helemaal weg is, dat is natuurlijk het fijnste ;)

@amanda, zoooo fijn dat je weer gewoon kunt eten... Ik weet wat het is haha, hopelijk is je moe heid ook snel een stuk minder/weg.

En met mij gaat het nu ook de goede kant op :) niet meer zo ontzettend moe! savonds nog wel op tijd in bed, maar het is niet meer dat ik smiddag's al helemaal op ben. En bij mij is de misselijkheid nu ook bijna weg.. Vind het zo en zo fijn dat de dingen die ik nu eet ook binnen blijven :p

Tja en morgen hebben we de 12 weken echo, vind het opnieuw weer erg spannend!

Het gaat hier redelijk, maar dat komt niet door mijn zwangerschap, maar heeft wel invloed op mijn energielevel.

Momenteel gestart met een verbouwing en te horen gekregen dat er 2,5 baan uit moet. Kortom beide levert onrust op en dat maakt dat ik mij niet helemaal happy voel.

Emoties komen snel omhoog geborreld en ik kom moeilijk uit m'n woorden, bah!

M'n buikje leek in het begin een sprint te maken, maar groeit nu niet heel hard. Dat maakt me dan ook weer onrustig, zou het wel goed gaan, ondanks de stress?

Zondag ben ik 16 weken zwanger.

Liefs grote broer

hier alles goed, ben nog wel erg moe maar ben dan ook al bijna 5 week verkouden, kom er maar niet vanaf, al van alles geprobeert maar niets helpt.
bij mij lijkt juist deze week een groeispurt te zijn, zie mijn buikje echt groeien. anderen zien het nog niet (ben ook niet slank) maar ik wel.

ik ben nu 14 w 1d zwanger

liefs, Karin

Terug
Bovenaan