12 weken

hallo moeders in spé. Vandaag ben ik dan ook 12 weken toch een lekker gevoel. 6 september ben ik uitgerekent. vandaag mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht omdat mijn eigen broeken voor geen meter meer zitten en deze zit heerlijk wil hem niet eens meer uittrekken haha.
10 maart moet ik voor de 3de keer naar de verloskundige. 1ste echo al gehad met 8 weken en de 2de echo had ik met 10 weken en 2 dagen. maar wat een wonderbaarlijk gezicht zo'n kleintje wat in je baarmoeder groeit.

nou iedereen geniet ervan!!

liefs angela

Zo de drempel is gepasseerd!!! wat lekker zeg

Ik kan niet wachten tot vrijdag ;-) de drempel en dan los gaan hahaha, wij hebben as donderdag de 3de echo ivm prenatale screening.krijh jij de 10de ook weer een echo of is het dan ook wachten tot de 20 weken? jammer is dat he, ik kijk daarom ook echt uit naar donderdag. Duurt daarna weer zo lang

En zws kleding, lekker he die broeken hahaha, ik draag nu jurkjes met leggings heb 1 huisbroek en moet het er ff mee doen van mezelf hahahaha
maar binnenkort echt shoppen ;-)

Nou geniet er van, ben je al bezig met ideetjes en namen enzo?

hallo iedereen

genieten doe ik sowieso vind het een heerlijk gevoel dat er een kleine in me groeit hij/zij is nu al erg belangrijk voor mij.

@miniminiwelp:
ik moet helaas wachten tot de 20 weken echo alleen vraag ik nog wel of ik de 10de een echo kan krijgen omdat dan mijn verloofde ook mee gaat hij kon helaas de vorige keer niet vrij nemen.
de namen hadden we al voordat we wisten of ik zwanger was. daar hadden we het ooit al een keer over gehad dus en de namen vinden we nog steeds mooi dus we houden de namen ook aan.

groetjes

Terug
Bovenaan