12 weken!!!!!!!!

Vandaag ben ik 12 weken en ik vind dat toch wel een soort geruststelling.
Gister heb ik bloed laten prikken voor de combinatietest, wie heeft dat nog meer laten doen?

Yoehoe, gefeliciteerd! Hier as maandag de mijlpaal, lekker!
Laat geen combinatietest doen, ben 32, hoor nog niet tot de risicogroep en zou bij verhoogde kans op afwijkingen toch geen vlokkentest of vruchtwaterpunctie laten doen.
Dus hier even een paar rustige weken (tot de 20 weken echo, dan wordt het weer spannend)

Ik ben donderdag 12 weken, laat ook geen test doen, heb ik bij de andere 2 ook niet gedaan en als er een verhoogd risico zou uitkomen denk ik niet dat we het zouden laten onderzoeken. we zien het wel bij de 20 weken echo.

Hallo, Ik ben as zondag 12 weken. Ik heb vorige week bloed laten prikken voor de combi test, wij hebben besloten deze wel te doen ook al vallen we niet in de gevarenzone. Wij willen gewoon zeker weten dat alles goed is met het kindje omdat wij niet willen dat ons zoontje er onder zou lijden als hij een broertje of zusje zou krijgen. Ik weet dat dit hard is maar wij laten het kindje dan ook echt weg halen als het wel het syndroom zou hebben. ( Ik zeg dat nu heel makkelijk maar ik zou het wel heel moeilijk hebben met die beslissing hoor) 5 oktober hebben wij de echo voor de combitest. Denk overigens wel dat alles goed is met het kindje hoor hahaa....

Groetjes Do

Hi,

Wij hebben gekozen voor een vlokkentest ivm met leeftijd en onze oudste dochter heeft een syndroom. Vandaag is de punctie uitgevoerd en met 2 a 3 dagen krijgen we de uitslag.
Heel spannend allemaal.
liefs,
Y

Terug
Bovenaan