12 wkn 3 dagen..combi gehad en we weten wat het wordt!!!

Hey girls

Ohhh ik ben zo happy. Zaterdag was ik eindelijk 12 weken maar jah nog steeds maar een beetje voorzichtig. Wel genieten natuurlijk maar ja...
Ik voel me zo goed. Niet misselijk. Niet moe... Niet echt veel last van de hormonen... en na jullie tips kan ik ook weer goed naar de wc. Heb wel al een harde buik...

Vanavond de combi test. Alles zag er heel goed uit. En we hebben voor het eerst het hartje gehoord ohhhh 161 x per min phoe mijn vriend schrok ervan. Is dat wel goed vroeg hij ahahhaha.
Hij kon van de spanning niet op zijn stoel zitten en stond met zijn neus boven op de tv.
We willen heel graag een boy en dus vroeg hij kunt u al wat zien??? En ja ze weet het bijna zeker we hebben er zelfs een aparte foto van... het wordt een jongen!!!
Yes riep hij ahhahahahah zo gelachen en nu intens happy.
Ik ook maar vooral omdat het er allemaal heel goed uit ziet nog even op de uitslag wachten van het bloed natuurlijk maar als dat okay is hoef ik geen vervolg onderzoek.
7 maart de 20 wkn echo.

liefs

Geweldig hoe je man reageerde! Een echte mannen reactie, hihi!

Mijn man was bij de eerste blanco en met beide blij en hij heeft nu weer hetzelfde. Bij mij werkt het dan weer wat anders, hihi!

Hoi renaatje,

Wat goed dat de combitest goed was. Wij zijn vandaag voor de vlokkentest geweest en gelukkig zag het kindje er goed uit en was lekker actief en weer een paar echo's erbij leuk voor in het album. Als ik de hint van de echoscopist goed heb krijgen wij een meisje, over twee weken weten wij het zeker dan is de uitslag van de test er. En na Kyllian pin ik mij er niet teveel op want het zou toch zomaar weer een jongen kunnen zijn. Ik moet de 20 weken echo nog plannen, heb hem nl in het EMC afgezegt, als de test goed is wil ik gewoon bij mijn eigen gyn. de 20 weken echo, morgen ff bellen en volgende week weer een afspraak bij de gyn.

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan